{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

acceleration SR20det {{forumTopicSubject}}

Når jeg accelerere i bilen:
i første går de fint der udaf, men når jeg tager et højere gear er det lidt som om den sætter ud i et sekund eller 2, før den tager fat igen.

hvad kan det have noget at gøre med?
noget luftmængde måler eller anden føler som er i stykker?

Håber der er nogle bud smiley
og på forhånd tak; Duus

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  acceleration SR20det
  • #1   5. okt 2012 Det kan være mange ting har du tjekket dine tændrør og hvor gamle er de?

• #2   5. okt 2012 Jeg har lige købt bilen, så jeg har ikke set så meget på den endnu, jeg tænkte det ville være meget godt med noget at gå efter smiley

• #3   5. okt 2012 Prøv at fortælle lidt om hvad udstyr brillen har.
    Intercooler, turbo, spjæld og hvor tykke rør der er mellem Maf og plenum.

Jeg har prøvet at køre med et spjæld der var større end det chippen var indkørt med, og jeg mistænkte "acceleration enrichment" for ikke at tilføre nok benzin lige i det halve sek hvor du åbner spjældet og tilføre motoren en masse luft. Hvis der samtidig er en stor volumen mellem plenumog din Maf kan det også gøre at motorstyringen er et par 10 hundrededele sek om at fatte at motoren pludselig bliver tilført extra luft.
    Når blandingen bliver så mager går motoren faktisk ud og dekan opleves som et " hul.
    Find ud af hvad chip den køre med, eller hvad udstyr motoren er indkørt med.
    Det kan være der hunden ligger begravet.

• #4   6. okt 2012 hmm skal jeg undersøge, det eneste jeg ved lige pt er at turboen skulle komme fra en S15.

Kommentér på:
acceleration SR20det

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce