{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

Hjælp til Battlefield 3 {{forumTopicSubject}}

Hej når jeg gamer på min bærbar, så kan jeg spille 15-20min, hvor hele spillet bare fryser, kan det virkelig passe at min bærbar ikke kan trække det på. 1280x800 eller deromkring, og alt på low, og resten på off.

Det er en dell xps17, som er 6mrd. gammel
med 2450 i5 2,4ghz
nvidia 555gt 2gb
8gb ram

Bundkortet bliver 75grader, når det sker, og cpu mellem 65-70grader, og gfx 50grader

Kan det ske at det er en felj i bettlefield?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til Battlefield 3
  • #1   13. okt 2012 hey du.

Jeg har også selv lidt samme problem den fryser bare ikke. i nu ?.
    Men tror de ter fordi det er en bærbar så bliver den bare svagere og svagere med tiden man bruger den.
    For den ikke kan komme ordenlig af med varmen som en stationær pc kan.
    og dermed bliver for varm og slider mege på alle delende inde i bærbaren detsværde.
    Jeg har selv en

ASUS G74sx
    Intel® Core™ i7 2630QM -processor,
    16 GB DDR3 1333 MHz SDRAM,
    NVIDIA® GeForce® GTX 560M med 3GB GDDR5 VRAM,
    250 gb SSD.

Og det burde være en Okay spille bærbar.
    Til at starte med kunne den snilt trække bf3 i høj grafik i fuld hd.
    men nu har jeg haft den i et år og kan trække bf3 i det laveste grafik!! mega ned tur.
    så ville gætte på maskinen bliver slidt hurtigt smiley

• #2   13. okt 2012 Min dell har været tændt i 96timer og 46min i det hele, har næsten aldrig brugt den smiley fordi jeg har en stor gamer stationær.

Men min stationær har et problem med punkbuster smiley

Det skal lige siges, at jeg har en notebook cooler under den, og der er 3 blæser der køre på fuld knald smiley

• #3   14. okt 2012 okay ja det burde jo gøre en del for bærbaren. med at den for kold luft hele tiden.
    Det jo hellere ikke for du har brugt den så meget.
    hehe jeg har bare ind i spillet brugt 180 timer hehe smiley

men har du prøvet at starte det forfra. med windows og få de nyeste drivere osv.

• #4   14. okt 2012 starte det forfra? hvad mener du? geninstallere det ?

• #5   14. okt 2012 ja geninstallere alt smiley

• #6   14. okt 2012 det er jeg igang med, men har kun 3.5mbit downlode, og 0.2 uplode smiley så det tager lige lidt over en dags tid smiley

• #7   14. okt 2012 shit ja så tager det lidt tid.

men håber da for dig det gør en forskel.

• #8   14. okt 2012 Ja jeg er ved at gå ud af mit gode skind smiley min den store gamer stationær, har problemer med punkbuster, og vil derfor ikke spille online, og nu min bærbar med at den fryser smiley

Men har lige gamet det nye Counter strike GO og der køre begge kerner i cpu´en på 75-80grader og bundkort på 70, og gfx på 65-75, og det køre perfækt på fuld opløsning og det hele, så der må være et eller andet galt med bf3 smiley

• #9   14. okt 2012 jeg har ellers et program der tjekker om det er det nyeste punkbuster der er installeret.
    og vis ikke så henter den selv den nyeste version.

tror måske det kan hjælpe mig med det på pcen.

har du skype så kan jeg sende det til dig over der.
    self vis du har lyst til at prøve.

• #10   14. okt 2012 jeg har prøvet 3-4gange med det nyeste punkbuster, men det er noget med mit firewall/ antivirusprogram, blokere Pnkbsta.A.exe og Pnkbsta.B.exe og det resultere i at punkbuster ikke starter op, og derved bliver jeg kicked når jeg spiller online

• #11   14. okt 2012 Sådan nu holt det ca. 20min. før den fryste.
    Bundkort, og cpu blev 95 grader, og gfx 75 grader smiley

• #12   14. okt 2012 hvilket antivirusprogram har du?.

det mærkeligt den fryser ?.
    og bliver så varm. også når du har den der notebook cooler på.

• #13   14. okt 2012 På min stationær har jeg avg, men det bliver skiftet ud når den skal formateres igen smiley

Men tror det er bf3 der en noget galt med, for når den fryser, er det tit hvis der sker mange tiden på en gang, og så stopper lyden øjeblikkeligt 1 sek. efter, men køre alt på low og off, og 1440x800

• #14   15. okt 2012 avg`en, køre den på "direkte tilsluttet til internettet".

ja det sku ikke til at sige hvad der galt.

jeg sender min ind i dag. er også træt af den køre så dårligt i spillet.

• #15   15. okt 2012 Hvor ser man det til avg?

• #16   19. okt 2012 dit ikon nede i til højer.
    højer klik og vælg firewall og der kan man vælge hvad den skal stå på.
    og vælg direkte tilsluttet til internettet.

nu har jeg ikke lige min egen at tjække det på. men mener det er sådan.

• #17   19. okt 2012 sådan er mit avg ikke smiley men nu virker det igen på min stationær efter bf3 kom med et update smiley men har problemer med bærbar´en endnu smiley

• #18   19. okt 2012 okay fedt det køre på pcen.

ja samme her. har sendt min ind. når man gir 17000 kr for lortet skal det bare virke!

tror der er noget ivejen med hardwaren i den?.

Kommentér på:
Hjælp til Battlefield 3

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce