{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
837 visninger | Oprettet:

Er prisen på turbospanden realistisk? {{forumTopicSubject}}

Som overskiften siger. Er den realistisk?

Der medfølger en god håndfuld ekstra dele som f.eks vinterhjul, original ofr og bagkofanger
meget rusten bagklap, men med en fin bagrude
originalt rat
Samt en masse ekstra dele.

Er de 48000kr jeg har sat den til helt urealistisk eller?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er prisen på turbospanden realistisk?
  • #1   16. okt 2012 Altså jeg er på udkig efter en 200sx, og synes din pris er for lidt for høj.. Du har en del ting der skal laves på den.. Men det kan os være det bare er mig.. Men det er jo også en bil der er få købere til..

• #2   16. okt 2012 Jeg syntes prisen er okay den er trods alt med sr20

• #3   16. okt 2012 henrik b
    Også det jeg tænkte.
    Bilen er jo 20 år gammel så man kan ikke rigtigt forvente at den står som et suttet bolche når den trods alt bliver brugt hver eneste dag.

Hvis man kan lave den smule rust der er i den, skifter resten af bøsningerne, får skiftet tårnlejerne og får den sporret. Så burde den være helt fin. Og det er ikke noget der koster det helt store.
    Og skal den stå som helt perfekt, så får man tilpasset skørtesættet helt 100% og får hele bilen omlakeret. Desværre har jeg bare ikke selv tid eller pengene til det.

• #5   16. okt 2012 Bedre reklame for at den er til salg hjælper smiley

Men fin pris og måske lidt lav, med den motor du har i den smiley

• #6   17. okt 2012 Anders, jeg har sat den til salg herinde, på facebook og på gulgratis. Ved ikke helt hvor jeg ellers skal sætte den til salg. Jeg synes dba og bilbasen er for dyr

• #7   17. okt 2012 Syntes det er en okay pris, men der er bare ikke købere til sådan en bil. Eller jo det er der men dem der er, ved ikke hva det hele er værd og vil egentlig bare ha en bil med turbo og baghjulstræk.

Får jævnligt bud mellem 50 og 70000 for min silvia. Meen det ryger den sku ikke for smiley

Tror desværre ikke du får den solgt særlig hurtigt desværre, men kunne du ikke bare få den parkeret et sted, til du er færdig med uddannelse??

• #8   17. okt 2012 bonn .:vectra_v6/silvia_ps13:.
    Jeg har desværre ikke mulighed for at have den stående nogle steder. Og bliver nød til at sælge den for at få råd til en økoracer...
    Jeg har haft en som har budt omkring 40000kr. En som mente han kunne få en S14 på danske plader for 60k, så mente 48k for min var alt for meget. Og en som ville bytte med en VR6 og en motorcykel... Også en der vil bytte en bmw... Så der er jo interesse i den. Bare ikke noget jeg kan bruge når jeg kun vil have penge.

Kommentér på:
Er prisen på turbospanden realistisk?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce