{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

Alpine {{forumTopicSubject}}

Salam Shebabs.

Jeg har overvejet og købe den her 4 kanals forstærker og monoblok

Alpine V12 MRV-F545
Alpine Monoblok : V12 MRD-M1005

Da jeg aldrig sådan rigtig har kunne lide Alpine har jeg ikke købt det, men en af mine gode venner har anbefalet mig de her 2, hvad synes i om dem? Go or No go?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alpine
  • #2   30. okt 2012 Jeg har
    HU: Pioneer DEH-8300
    Baghøjtalere : Ground Zero Radioactive GZRF 6900P i små kasser på hattehylden.
    Bas : Infinity 12''

Jeg har selv arbejdet i daværende bilxperten i glostrup hos mohammad ( Muggi )..
    hvis i ikke kender ham ved navn så bliver han kaldt kongen af striben og han har en rød supra.
    Jeg har lidt forstand på det, men da vi lige begyndte at sælge alpine forlod jeg butikken da jeg skulle på foretningsrejse med baba..
    Så det er bare for at vide hvad i synes om dem og skal også lige tilføje at jeg ''kun'' skal give 2500 kroner for BEGGE to .. er det det værd ?

• #5   30. okt 2012 Jeg kender til Ground zero og har haft masser af det, så ved hvad det kan yde..
    Maho @ Jeg er ligeglad med fronthøjtaler da jeg slet ikke bruger dem .. det er kun orginale der spiller minimalt diskant.
    Jeg kan kun lide et anlæg hvis lyden kommer bagfra... Alt andet synes jeg lyder af L***.. smiley
    Jeg havde det på samme måde med Alpine, men det er en ven der siger at de to modeller er syge..
    Emre brugt .
    4 kanals forstærkeren koster 5000 kr. hos carsound, men har set den til 400 $ på ebay.

• #8   30. okt 2012 Emre @ Nu er Gz også kvalitet. smiley
    Men det er jo smag og behag. smiley

Maho@ Jo self har jeg det, men om jeg er den eneste i verden eller ej så har jeg den holdning og angående koncert så står jeg på hovedet smiley Ej ..
    Men jeg kan bare ikke lide hvis lyden kommer fra front højtalere, jeg synes det lyder forkert smiley
    Kan også bare være mig der er mærkelig.. Men sådan er det jo smiley
    Ja ved også godt at den kan trække min bas uden problemer og den vil også rive den rundt, men spørgsmålet var nu jo om i havde erfaring med alpine og om hvad i synes om mærket. smiley

• #9   30. okt 2012 Jeg er jo vant til at GZ levere mere power end de lover.. så ville lige høre med hensyn til alpine

• #11   30. okt 2012 Sådan er det altid.
    Man tror altid at man selv køre med det bedste.. sådan tænker jeg endda også smiley

• #14   30. okt 2012 Ja det tager ikke så lang tid, MEN problemet er så bare der at manden er jyder, og jeg har ikke tænkt mig at køre hele vejen der over for at hente dem, og skal også lige tilføje at 2500 er inkl. fragt.

• #16   30. okt 2012 Hmm .. jaa... må lige tage en snak med muggi så smiley
    Takker drenge smiley

• #18   30. okt 2012 xzzzzzound lan smiley

• #19   31. okt 2012 Jeg har pioner højteler og jbl forstærker du kan få billigt emre har set dem

Kommentér på:
Alpine

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce