{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny mazda 6
  • #2   18. dec 2012 Jaa, jeg synes nu den ligner utrolig meget i40 og de der hyundai.

• #3   18. dec 2012 Ha ha det en ny platform Emre hvad skulle passe på min smiley ? Mm men tro mig følelsen af kvaliteten VR en del højere indvendigt end koreanerne den føltes på tysk niveau.
    Btw sælgeren var utroligt underlig har aldrig oplevet en så kort prøvetur på 15 min som jeg fik i myldretiden hvilket gav mig ca 7 min. Bilen hvor jeg bevægede mig -.-

• #5   18. dec 2012 haha manden tænkte perker kommer fra gaden og vil prøve en bil lige pludselig sikkert -.-, han skulle bare vide at min bil er købt fra deres butik af haha spade. Haha der forskellige muligheder G overvejer en windows 8 touch smiley ? haha ej der findes også android løsninger og alt muligt er forvirret smiley

• #7   18. dec 2012 smiley hahah .

Ømer K : De der små biler siger mig intet smiley

• #9   18. dec 2012 ja tror snildt der kan være plads til en 7 tommers skærm smiley uden problemer men noget af et projekt jeg skal rode mig ud i så smiley

ja det skal ikke være noget lort som hakker ihvertfald så ...

haha iran denne konceptbil lagde grund til mazda 6eren og furai var selve kodo design stilen men shinari var konceptbilen for flere år siden så synes hellere ikke man kan sige de har kopieret
    http://www.netcarshow.com/mazda/2010-shinari_concept/1600x1200/wallpaper_01.htm

• #10   18. dec 2012 men ømer nu får du lige hele historien :D.
    gik tilfældigvis forbi og så at der holdte en med prøveplader på selvom de havdde sagt man først kunne prøve den i januar så gik jeg ind og sagde til ham om jeg kunne bestille en tid til prøvekørsel så sagde han ja sagtens, men så spørger han mig lige efter om det er noget jeg evt ville gøre med det samme så sagde jeg ja hvis det er muligt så hvorfor ikke... så synes ikke selv jeg kunne gøre mere end det smiley plejer heller ikke normalt at have sådan et problem tidligere har prøvet fra 25 min og frem men aldrig et kvarter :).

men på vej ud til bilen da jeg opdagede detr var et kvarter sagde jeg også til ham øh okay det var sku ikke særlig lang tid ? men han svarede mig ikke.
    da jeg kom tilbage var han optaget på tlf så sagde jeg til hans kollega ligeud at jeg reelt set kun fik kørt i bilen 7 min pga trafik osv. og der var hel tom tank med 30 km tilbage eller noget i den stil og at jeg ville komme igen som han godt kunne sige til sin kollega for kunen overhovedet ikke danne mig et ordentligt indtryk af køreoplevelsen og så smuttede jeg derfra smiley

ps: han tog mit kørekort sygesikring og DANKORT ? første gang jeg prøver dette og trak endda 1 kr fra det og gemte kvitteringen gav ingen mening for mig hmm..

• #11   18. dec 2012 præcis tænkte ligemget nu er jeg nok en af dem som har prøvet den først smiley haha men ærligt min bil er lidt over 4 år gammel og købt hos dem endda men allgievel er de så klamme :). Den føltes rimelig letvægtig men stadig som kvalitet synes styringen var blevet mindre gocartactig i forhold til min man kan sige den var blevet lidt mere voksen ihvertfald en del mere komfortabel men styringen var stadig meget præcis dog en lille smule død omkring midterstillingen et godt kompromis med sport og komfort en smule til den sportslig side men ville gerne prøve den med 19 tommer i topmodellen tror den kører lidt bedre med de dæk som jeg kan lide det. Så må jeg jo vente til de får den hjem og tage ud til amager og prøve den der er de meget mere flinke smiley

• #12   18. dec 2012 Mazda smiley Ej det er bare for sjov.. smiley
    Har bare ikke forstand på andre biler end bmw smiley

• #13   19. dec 2012 haha jeg holder ud et par år endnu med den her smiley men om to tre år måske så skal jeg nok give en tur smiley

Kommentér på:
ny mazda 6

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce