{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3 ledninger på manta B cc
  • #1   23. dec 2012 Troede lige jeg vidste det, og at det var til en af kontakterne i instrumentet, men nu bliver jeg i tvivl, kan jo se kontakten på billedet...

• #2   24. dec 2012 kan ikke helt se farverne,
    men er der ikke en grøn og en blå,

så vil jeg tror det er til fodpumpen til forrudens visken,
    så visker begynder og køre når du pumper sprinkler væsker op på ruden.

de kan være lidt tricky og få placeret rigtig, tog lidt tid i min kadett c

• #3   26. dec 2012 ledningerne er grøn blå og lilla smiley

• #4   26. dec 2012 ja så er det helt sikke dem til for pumpen til forrudens viskerne,

kan være bøvlet og få dem sat rigtig til igen, jeg bøvlede en del med min kadett c,

og er det ikke tilsluttet, så stopper viskerne, der hvor de stå, når man slukker dem.
    og man kan springer mange sikringer før man har den rette tilslutning

• #5   26. dec 2012 mange tak smiley har enlig ikke tænkt over det med viskerne når du siger det, men det var rigtigt nok smiley

• #6   26. dec 2012 ja ham de havde bilen før mig, havde bare pillet dem af, fordi viskerne ikke stod rigtig,

men problemet, var at armen havde drejet sig 1/4 omgang på selv visker motor,

• #7   26. dec 2012 den er sku ikke sjov og finde ud af, .

• #8   26. dec 2012 jeg kan godt li´folk, der ikke gide fejl finde rigtig,

jeg fik så et tip, så man ikke springer 100 sikringer, før man har fundet ud af hvor de skal sidder,

for montrer man bare de 2 forkert, så springer sikring, lige så snart der komme tænding på.

man tage en eks H4 pære, og montere 2 ledninger, på, med krokodille næb og sætte ind i stedet for sikringen,
    når pæren lyser er der kortslutning,

så er det bare og bytter rundt til pæren stoppe med at lyse og visker virker som de skal

Kommentér på:
3 ledninger på manta B cc

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce