{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

!!EFTERLYSNING!! Næstved, VW Bobbel Tyveri... {{forumTopicSubject}}

Hej Alle,

Vi står desværre i den situation at vi har fået stjålet 2. stk VW Bobbel, årgang 68' samt 73'.

http://dl.dropbox.com/u/52499826/Efterlysning.png

Kig gerne på overstående billede for mere information.

Henvendelse kan ske på 31 35 08 07 eller herinde.

Jeg håber at nogen har set eller hørt noget.

Med venlig hilsen

Christian

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  !!EFTERLYSNING!! Næstved, VW Bobbel Tyveri...
  • #1   28. dec 2012 Forpulet lorte tyve svin...

jeg har lytte lapperne slået ud....

mvh

• #2   28. dec 2012 Mange tak, jeg håber nogen har set,hørt eller måske købt noget. smiley

• #3   30. dec 2012 Jeg kan informere alle om at jeg er blevet kontaktet i dag, og delene er blevet lokaliseret og var blevet solgt for 600kr..!!

• #4   30. dec 2012 det er godt nyt.............. fortæl.. hvordan osv..

mvh

• #5   30. dec 2012 Mere information til de nysgerrige.

Jeg bliver ringet op af Tommy, som fortæller mig at Han har været med til at flytte disse dele for køber. Han har dog set Jakob Myggen har delt tyveri annoncen og kontaker mig efterfølgende. Jeg har i dag været i kontakt med køber som jeg skal ud til i morgen og kigge på det hele, han bekræfter også at han købte det for 600kr. Fordi sælger bare havde noget gammelt lort som skulle smides ud. Jeg har snakket kort i telefon med Sælger som går under navnet Troels Han siger dog at han intet kender til dette. Jeg gad dog ikke snakke så meget i telefon med ham i dag, da jeg ikke gad høre på hans fuldemands-snak. Vi finder ud af i morgen hvordan dette skal håndteres, vi skal jo self have vores dele tilbage, men vi vil jo også gerne have at køber får sine penge tilbage, der må vi se hvad vi kan finde ud af med sælger.

Jeg blev også ringet op fra en gut fra VWnettet som ville høre mere om det hele.

Stor tak til Jakob, Tommy og Per for at finde mine dele. Tak til alle jer andre for at støtte op om dette.

Hvis der er nogen der har lyst til at få flere detaljer kan i smide en besked til mig.

• #6   31. dec 2012 som sagt før... godt du har fået styr på det.. og super der en nogle friske hjælpsomme gutter derude..

og fuck de lorte tyve fuske svin, der gør det surt for andre..

mvh

Kommentér på:
!!EFTERLYSNING!! Næstved, VW Bobbel Tyveri...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce