{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.424 visninger | Oprettet:

Et par "spørgsmål til professoren" {{forumTopicSubject}}

Hey Picanto ejere.
Har sq lige noget i tankerne som jeg lige vil have jeres hjælp til.

Til sommer runder min Picanto 4 år og dette bringer også lidt udgifter med på vejen...
Der kommer syn, et årligt serviceeftersyn og tandrems skift.
Bilen har på nuværende tidspunkt kun lige rundet 45000 km og den, 7-9-13, fejler sq aldrig noget og kører og starter hver dag og har også lige fået en 2.gangs undervognsbehandling i nov.(fik 1. Inden lev). Så det bliver på alder og ikke km at tandremmen skal skiftes.

Så man kan sige det ikke ligefrem er slid og rust den er plaget af.

Nå men til sagen....
Nu er Kia'en ikke længere omfattet af fabriksgarantien så overvejer et ikke-autoriseret værksted til 4 års/60000 km service. Har nogen gjort det samme og hvad løb det ca op i.? Og kan et tandremsskift i samme forbindelse svare sig eller skal jeg få Kia til det ifbm. årligt rustkontrol?

Eller kan det bare svare sig at slå alle fluer med et smæk og få lavet service,tandrem,rustkontrol hos Kia ?

Har i så nogle ikke-autoriseret værksteds kæder i kan anbefale? Tænker Quickpot,Sds, et Automester værksted eller lign.

Mest til 08 ejere.... Hvordan gik det overordnet med jeres Picantoer til syn i løbet af 12? Nogle specielle eller gengangere fejl eller smuttede de bare lige igennem? smiley

Det passer med bilen ca skal til syn i maj/juni og ergo sommerdæk tid - fik i jeres biler synet bredde alufælge på ? Mine er 195'ere og rager jo lidt udover kanten foran - men var det et problem ? Ville sq være ked af at skule køre med standard str vinterdæk helt frem til syn.....

Tror lige det var det ...
Mvh Jesper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et par "spørgsmål til professoren"
Kommentér på:
Et par "spørgsmål til professoren"

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce