{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drift Støj
  • #1   9. feb 2013 Nej mindre en 130db eller bliver man pr. automatik diskvalificeret/ får ikke lov at stille op smiley

• #2   10. feb 2013 så vores drift bil må gerne køre dhb igen når den er godkendt i 2011 smiley

• #3   10. feb 2013 Den skal godkendes ved et syn der nede igen og siden 2012 er det IDS der står for drift for semi-pro og pro så reglerne er ikke de samme som 2011. Hvis i skal stille op i en af de klasser skal i lige læse reglesættet igennem og tjekke at jeres bil overholder det.. Men vil så også lige sige at det er altså federe at se på en bil der giver den Max gas uden at kan skal stå og holde sig for ørerne fordi den larmer alt for meget...!

• #4   10. feb 2013 hvor kan jeg finde regel sættet henne smiley

• #5   10. feb 2013 Jeg er ikke sikker på at det er lagt op endnu for DHB 2013 men hvis du har tilmeldt dig mener jeg de plejer at sende det til din mail.

Eller kommer der nok mere info her på et tidspunkt: http://vmax.dk/article/81196

Men hvilken klasse har du tænkt dig at kører i fordi hvis du ikke har prøvet det før skal du nok starte i Rookie klassen og der er kravene sådan set ikke så slemme.

Det var vist nogenlunde sådan her de var sidste år uden jeg vil hænges op på det.
    - Bilen skal have en bandslukker (kan ikke huske om det skal være 2kg's brandslukker)
    - batteri poler skal afskærmes (evt bare med Gaffa tape) og batteriet skal sidde ordenligt fast.
    - Bilen må ikke larme for meget (under 130db men ta og lav udstødningen så den kun larmer cirka 90-100db så kan i også deltage i andre events)
    - tror nok i Rookie klassen er det nok bare at have 3 punkt sele på også må der selvfølgeligt ikke være skarpe kanter i kabinen og ledninger der hænger løst..

Håber det hjalp dig lidt på vej..

• #6   10. feb 2013 Vi skal kære rookie klassen smiley

• #7   10. feb 2013 Men tænker bare der bliver mega trængt på rookie samt at pladsen er vel også lille (har ikke været på Vandel før) sammenlignet med street/Pro klassens? smiley

• #8   10. feb 2013 Hvsd tænker du på frederik smiley

• #9   11. feb 2013 Nej der er som regel mere fyldt ved semi-pro og pro end der er ved rookie.. Rookie har deres egen bane til cirka 35-50 biler og semi-pro/pro skal deles en 150-200 biler om en stor bane så der er klart mest plads ved rookie...

• #10   11. feb 2013 Okay fedt nok smiley

Kommentér på:
Drift Støj

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce