1.266 visninger
|
Oprettet:
gti til vr6 {{forumTopicSubject}}
hej drenge og piger jeg har en golf 2 16v gti 139 hk som jeg gerne vil ligge en vr6 i men kommer jeg ikke til og skal betale ny afgift da jeg overskrider de 20 %..
aug 2004
Følger: 85 Følgere: 84 Biler: 6 Emner: 8 Svar: 2.122
skal du have den godkendt i tyskland først eller gennem Jo Tuning eller ligende firma før den kan synes.
maj 2007
Følger: 51 Følgere: 50 Biler: 2 Emner: 12 Svar: 34
aug 2004
Følger: 85 Følgere: 84 Biler: 6 Emner: 8 Svar: 2.122
maj 2006
Følger: 15 Følgere: 62 Biler: 3 Svar: 4.059
maj 2007
Følger: 51 Følgere: 50 Biler: 2 Emner: 12 Svar: 34
det er fordi jeg elsker trækket i sådan en og lyden er jo vidunderlig.
men er du glad for din 16v?
aug 2004
Følger: 85 Følgere: 84 Biler: 6 Emner: 8 Svar: 2.122
Men det gør en gammel 16v Kjet satme også . og hvis du får andre knaster og den kørt ordentlig ind og noget banan og 2½ tommer med godt flow . så æder den nemt en vr6
Min gamle 16v var helt std kun med banan og åbent filter. den gik tæske godt. med en Chb gear fra en G3 1800Cl fik den højere gearing og trak virkelig i gennem kontra den var std
maj 2007
Følger: 51 Følgere: 50 Biler: 2 Emner: 12 Svar: 34
men hvor vil i finde disse dele.
ku sådan noget som dobbel weber eller spjældhuse ikke også hjælpe på effekten?
aug 2004
Følger: 85 Følgere: 84 Biler: 6 Emner: 8 Svar: 2.122
westspeed har spjældhuse til direkte bolton på 16v til 4500 tror jeg det er . så skal der dyser og fuelrail til og så noget Megasquirt ell wems motorstyring så kører det
maj 2007
Følger: 51 Følgere: 50 Biler: 2 Emner: 12 Svar: 34
og hva med syn med dette monteret?
okt 2004
Følger: 229 Følgere: 238 Biler: 13 Emner: 156 Svar: 9.051
maj 2007
Følger: 51 Følgere: 50 Biler: 2 Emner: 12 Svar: 34
det er jo for besværligt med godkendelse med vr6.
Eller ska man bare smide en 1.8 turbo motor i da den kan holde sig inden for 20 %
okt 2004
Følger: 229 Følgere: 238 Biler: 13 Emner: 156 Svar: 9.051
nu ved jeg ikek hvad du har og gøre med men jeg ville da tage 16v motoren og pille ved et bearbejdet topstykke, skarpe knaster, strammere ventil fjedre og lettere ventil løftere samt måske få blokken boret i med nogle højkomprimeret smedet stempler også få krumtap afblanceret også få afvejet stempler og plejl stænger letter sving hjul også en sports kobling og skulle den så stadig køre med det std sprøj så på med en 51 mm manifold og på med en banan manifold også en god sports udstødning evt. noget til motor sports brug der ikek larmer for meget så skulle du gerne have 180-200 hk i hus også skal du osse nok spise vr6'erne... men det koster sådan en omgang
maj 2006
Følger: 15 Følgere: 62 Biler: 3 Svar: 4.059
det er bare en lidt voldsom ombygning for at få vr6 lyden, + den bliver meget snude tung...
nej behold du hellere din 16v maskine.
her er det toppen som er mange hk at hente i, en ordenligt bearbejdning, og andre knaster, så kan vr6,ern slet ikke være med,
og k-jetronicén kan da lave ca.200hk, før det ikke kan følge med mere, så gå du bare igang..
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 3 Emner: 19 Svar: 57
mar 2005
Følger: 126 Følgere: 133 Biler: 5 Emner: 240 Svar: 1.131
de æder dig selvom du har 200hk
hvis det er det du går efter..
jeg ville os beholde 16V og tune på den.
du kommer til at betale mange penge for godkendelser og omsyn og afgift,,,
mar 2005
Følger: 12 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 48
okt 2004
Følger: 229 Følgere: 238 Biler: 13 Emner: 156 Svar: 9.051
mar 2005
Følger: 12 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 48
men steffen t kan evt guide dig lidt hvis det er noget du vil i gang med
okt 2004
Følger: 229 Følgere: 238 Biler: 13 Emner: 156 Svar: 9.051
mar 2005
Følger: 126 Følgere: 133 Biler: 5 Emner: 240 Svar: 1.131
da der er 2 Eu godkendte.
så skal den bare ha et nyt told syn og sikkerheds syn..
og de priser Christian M siger er go nok.. hvis ikk det bliver dyrere...
mar 2005
Følger: 12 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 48
gti til vr6
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside