{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.385 visninger | Oprettet:

Så blev der købt lidt nye dele :) {{forumTopicSubject}}

Så har jeg fået købt halv stort ind hos Claus hos nipponpower.

Aerokit bodykit

- SPEC D-1 Forskærme +20MM
- SPEC D-2 Forkofanger
- SPEC D-1 Bagkofanger
- SPEC D-1 Sideskørter
- Blinklys, kofanger, for (smoke)
- 4 x poly udstødningsophæng
- Sintermetal kobling m/fjedre (Holder til 500hk+)
- Lettet svinghjul
- Turbo albue til GT2871R
- BC Racing gevindundervogn
- 20 Sorte bolte til hjul
- 4 låsebolte

Og sidst men ikke mindst

- 4 stk Rota Grid 9,5x18 ET30 5x114 i matsorte

Regning 27.500 kr, av av.

Der udover har jeg lige bestilt fra ebay

- 4 stk nav fra 4x114 til 5x114 nye med lejer
- Komplet poly bøsninger til undervognen
- Nye sporestænger, bærekugler til hele undervognen

Så mangler jeg bare bremser, glasblæst bagbroen, pulverlakeret den, lavet rust og lakeret øsen i lambo orange + div smiley

Det er ved og blive en halv dyr vogn men gal jeg glæder mig til den står klar smiley


Hvordan står det til med jeres vinterprojekter??




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev der købt lidt nye dele :)
  • #1   21. feb 2013 Også nogle lækkere fælge de Rota smiley

    Min vinterprojekt står på bygning af ny motor. Da den gamle valgte at spise et par tændrør :P, stort set alt i motoren bliver skiftet ud med opgradet dele. forventer 500+ hk


  • #2   21. feb 2013 Lyder fedt.... Skal den ikke have andre bagskærme? Farven er lige lidt for "se mig agtig"... så den er jeg spændt på at se, når du smider billeder op af en færdig bil smiley

    Jeg skal have bilen kørt ind med 1,5bar, så skal der ny motorolie på og jeg skal måske have fundet mig 4 drift fælge smiley


  • #3   21. feb 2013 Inte - Har da 4 orginale fælge som du må købe smiley

  • #4   21. feb 2013 Kasper: De er nemlig rigtig lækre smiley

    Jamen så skal du da ud og lege til sommer, jeg har min Norris design motor som jeg tænker burde række rigeligt til min 350 hk.. Hehe

    Inter: niks, de orginale bliver rullet også er det det, synes det blir alt for voldsomt ved udbygget skærme bagpå..
    Køber kun forskærmene foran pga de 9,5..
    Tror den kommer til at stå rigtig godt men nu må vi se..

    Så kommer den da til at gå meget godt med de 1,5 bar hæhæ!


  • #5   21. feb 2013 mit vinterprojekt sidste år var vist nok for de næste mange vintre ;D

  • #6   21. feb 2013 uhhh der er alt for meget hehehe, men motoren skal køres ind fra bunden, til turbo ikke kan levere mere smiley og så er hele motor rummet ved og blive shinet op, med ny lak og næsten alt i nye dele. plus alt glas fiber udvendigt bliver malet om, nye (brugte) OMP sæder og 6 punkt seler, ny kobling og diverse andre ting

  • #7   21. feb 2013 Rathlou:

    Ka jeg godt forstå, din bil har jeg godt nok også siddet og set meget på, go inspiration smiley

    Bonn: har du da også lidt og se på hehe smiley


  • #8   22. feb 2013 Har du spær til de mange Hk?
    Hvad løsning fandt du med chip?
    Hvad dæk har du købt?


  • #9   22. feb 2013 Quote: Kasper J
    Da den gamle valgte at spise et par tændrør

    Hvorfor spiser din motor tændrør?


  • #10   22. feb 2013 Ja det kan blive for voldsomt med 50mm+ bagpå... Jeg troede, at man kunne købe 20mm.... smiley

    Bare jeg når over 400hk så er jeg glad smiley


  • #11   22. feb 2013 1342: nej har ingen spær, jeg er ikke kommet frem til at løsning med chippen men tror jeg enten køber den du linket til eller den jeg linket til med 555cc dyser..

    Dæk har jeg ikke købt endnu, havde overvejet toyo semi slicks men ved ikk hvor godt det er hvis det nu begynder og pisse ned, dog skal bilen kun bruges til hyggeture..

    Inte: ja det blir nemlig ált for voldsomt hehe smiley


  • #12   22. feb 2013 Scharff
    Prøv at ringe til Bruno Hansen, han er ret billig og jeg har ikke hørt at han har ødelagt en Nissan under indkøring.
    Man skal være lidt forsigtig når man bruger en turbo der laver 400hk med stort modtryk og højt moment.

    Toyo R 888 bruger jeg selv fordi jeg tror at det er det bedste.
    Du får et alvorligt problem med hjulspind og så høj effekt når du ikke har spær.


  • #13   22. feb 2013 Scharf. Så er det med at få købt SPÆR i en fart smiley Ellers nogle gode sager su har fået købt dig der smiley

  • #14   22. feb 2013 1342: tænkte også bruno fik lov til at se den efter, men skal stadig have en "forprogrameret chip" også han stiller efter det ikk?

    Hvordan fungere de dæk i regnvejr?
    Ja I know, det lige og få skrabet sammen til et bagtøj også men det hele koster haha smiley


  • #15   22. feb 2013 Hvad med JR autoteknik i Slangerup...
    Han har jo en forkærlighed for Nissan. Han skulle være lidt dyr at have med at gøre, men det har vist noget med at han bruger lang tid til indkøring, og det kan i mine øjne kun være en god ting.
    Man læser ofte om at et firma indkøre en bil på en halv time med en masse Hk.
    Det kan sikkert også gøres med et sikkert map hvor man kun stiller lidt tænding ved max effekt.
    Resten af mappet (del last i mellem områder) er bare sovset til i benzin og en tænding der er lang fra optimal.
    Så er en chip bedre selv om benzin og tænding også er meget sikker på disse da de skal kunne arbejde fra Grønland til Nordafrika uden at tændingsbanke.
    Jo længer tid din tuner vælger at bruge på bilen jo bedre benzin forbrug får du ofte.
    Jeg har jo ikke selv erfaring i denne form for tuning, da jeg selv køre ind på vej. Men det er klart min opfattelse at disse mennesker bruger nogle faste trin for benzin og tænding og der efter koncentrater sig om max effekt da det ofte er max Hk kunden bedømmer dem på.


  • #16   22. feb 2013 JR autoteknik... er det ikke ham med den orange Sunny? Får han ikke kørt sin bil ind nede ved Ktech ?

    R888 er nogenlunde i regn når de er nye, men når de er brugte og der er lidt vand på kørerbanen, så syntes jeg ikke det er fedt. Men hvis det er en hyggebil, så ville jeg dog alligevel vælge at kører på dem.


  • #17   22. feb 2013 1342 F- de smeltede, da det blev lidt for varmt. Og så kom der også lidt mærker i stemplerne.

  • #18   22. feb 2013 Jeg har ikke problemer med at nogle af mine er gamle... Og syntes også de holder rimeligt godt. Du undgår jo det slid og varme der kommer når du mister greb på andre dæk.
    Og hvis du ønsker at give dem lidt mere greb så er der jo altid dæk blødgøre.
    I regnvejr er de ikke til en skid, men bare vandet er væk fra vejen står de rimeligt godt fast selv om vejen er våd...

    Men en lun sommer aften på en lande vej med en Vti Honda i røven er r888 den bedste beslutning i dit liv smiley


  • #19   22. feb 2013 Kasper
    Billigt sluppet hvis du er sikker på at der ikke er sket mere.

    Kender du årsagen til den varme..

    Gerne mere Info...


  • #20   22. feb 2013 1342 F - Der skete heldigvis ikke mere. motoren er ved og blive samlet igen med nye dele. Årsagen var at den fik for lidt benzin, lige om det er en dysse eller pumpens skyld er uvidst. Men hele benzinsystemet bliver opgradert, så fejlen forsvinder nok.

  • #21   22. feb 2013 Har også en kollega der arbejder på et tunningsværksted i hedehusene, som måske også får lov til at se den efter men nu må vi se, der er et stykke tid endnu smiley

    tak for info om dækket, jeg må gi det en tanke smiley


  • #22   22. feb 2013 Kasper
    Hvordan kan du være sikker på at det er benzin systemet der er noget galt med. Hvad med tænding eller at den er mappet forkert eller toget ud af tabellen med for højt ladetryk.


  • #23   22. feb 2013 1342 F - Kan jeg heller ikke være 100% sikker på, det er bare mit gæt. Air/fuel uret sagde bare den gik mager efter det skete. Den kunne også sagtens kører videre. der var bare ikke noget træk i den. også var kompression meget lav på cylider 2.

  • #24   23. feb 2013 Der kan jo være flere ting i vejen.
    Hvad motorstyring køre den med?


  • #25   23. feb 2013 Apexi Power Fc

  • #26   23. feb 2013 Hvem har kørt den ind eller indstillet den til dit setup.
    Køre den med Maf eller map.


  • #27   23. feb 2013 Den kører Maf. Ved ikke hvem der har kørt den ind

  • #28   23. feb 2013 Nok en god ide at få set dysser efter også, og måske en ny indkøring.
    Hvis det setup der står på din profil passer forstår jeg ikke hvorfor det har været nødvendigt at hæve trykket fra 3 bars grundtryk med de få Hk.
    Hvis det ikke er nødvendigt at hæve trykket skal man som udgangspunkt lade den originale regulator sidde. Den er meget stabil og kan ikke løsne sig og lave nummer...
    Benzintryk har ødelagt mange maskiner.
    Det er især farligt med en styring som ikke kan kontrollerer sig selv og rette op på fejl.
    Men håber at du får den til at virke uden problemer.


  • #29   24. feb 2013 motoren er under ombygning hvor næsten alt bliver skiftet i motoren. Og der kommer nye dysser i. Da jeg regner med at lave 500+hk

  • #30   24. feb 2013 Har du fundet en der kan køre den ind med den Maf styret Apexi power FC
    Eller hvad planer har du her?



  • #31   24. feb 2013 Har fundet en som kan indkører den. Men overvejer også lidt om jeg skal prøve at skifte den ud med en Wolf styrboks

  • #32   24. feb 2013 Ok... Men hvorfor lige wulf?

  • #33   24. feb 2013 Fordi at det er nemt at få den kørt ind, da jeg ikke har så langt til HDS-Trim. Og hvis der bliver andet

  • #34   24. feb 2013 500hk kræver en video... ellers er det ikke sket smiley

  • #35   24. feb 2013 Inte - Skal da nok smide en video op, når den er færdig. Hvis du bliver glad af det smiley

  • #36   24. feb 2013 Jeg får altid et smil på når en Nissan får på munden smiley

    http://vimeo.com/37206787 smiley


  • #37   24. feb 2013 Kasper J
    HDS-Trim er sikket et godt argument og kan nok anbefales hvis du vil vil bokse med 500Hk.
    Hvad turbo var det du ville bruge til det?


  • #38   24. feb 2013 Har købt en HKS GT3037-S, med extern westgate. Der har jeg også købt en HKS westgate. og så også en HKS udstødningsmanifold

  • #39   24. feb 2013 Puha...
    Hvad knaster vil du bruge for at fange alle de højt flyvende Hk.
    Det kræver jo noget smidighed fra 6000-8000 rpm


  • #40   24. feb 2013 Har købt nogle Tomei 260 Procams.

Kommentér på:
Så blev der købt lidt nye dele :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce