{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.162 visninger | Oprettet:

Hardtop, omlakering? {{forumTopicSubject}}

Godaften.

Jeg købte mig en brugt fin hardtop her den anden dag. Men farven er dog blå mørk lilla, og min bil er sølvfarvet.

Nogle af jer der har prøvet og få omlakeret en hardtop? Og hvad det endte med af pris?

Måske et bud på hvad det kunne koste? Tror umildbart bare den skal ende i noget sort af en art, da det er en speciel blandet farve min bil har som sikkert gør prisen dyrere hvis en anden maler skal forsøge at efterligne?. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hardtop, omlakering?
  • #1   20. mar 2013 kør da ud til en maler og høre af, vi kan jo ikke se hvad stand den er i, samt hvor stor den er. prisen afhænger jo af det, samt hvor i landet det er

• #2   20. mar 2013 Standen er tæt på ny med enkelte små ridser i toppen. Størrelsen er sådan rimelig at finde ud af, når min bil er en dobbelt kabine. Den er 155x145 eller noget i den stil. smiley

Det var bare hvad jeg måske kunne forvente. Koster det spidsen af en jetjæger, så maler jeg den bare selv. Nu er den jo forholdsvis mørk alligevel, men selvfølgelig vil resultatet nok holde bedst med en maler. smiley

• #3   20. mar 2013 du kunne jo også få lagt film på, men det koster næsten det samme som maling... jeg vil tro en 2500-3000kr+m, med det kendskab jeg har til det. at begynde selv at male er tosset, hvis du ik har kendskab til det, men ser bilen lige sådan ud, kan det jo være lige meget, men vi alle vil jo gerne ha noget der er pænt at se på

• #4   20. mar 2013 Hmm... Ja, det er jo ikke så galt. Havde regnet med noget mere. smiley

Tjaa, den kan jo altid få en gang gummihud, det har bilen jo nok af iforvejen. Men det er også kun en bette tanke. Men det kunne da godt tænkes det ville blive billigere og alligevel godt med et lag plastic istedet for! Det vil jeg da kigge nærmere på som alternativ. smiley

• #5   21. mar 2013 du kan jo også selv forsøge at komme folie på ellers er det jo også biligere at få folieret end malet

• #6   21. mar 2013 dan R, det kommer an på hvilken produkt/kvalitet du bruger, det er meget ens, dog er det nemmere at ligge folie end få malet, men igen som tidligere skrevet, har man ik arbejdet med folie før, er det bare ikke noget man bare gør, det kræver sin mand at lave et flot stykke arbejde

• #7   21. mar 2013 Tror bare jeg for Køge folie center til det, så for alle ruderne hele vejen rundt også lidt toning sammentidigt. smiley Men jeg siger mange tak for indput! smiley

Kommentér på:
Hardtop, omlakering?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce