{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.426 visninger | Oprettet:

Centrallås bøvler stadig {{forumTopicSubject}}

Hej

Min centrallås i min A4 B5er fra 96" bliver ved med og drille og syns ikke rigtig tidligere tråde om samme emne har hjulpet mig...

Bilen er en Avant med vaakum pumpe i bagagerum så der eftermonteret fjern lås.Først holdte den op med og kunne låse op og i dog blinker lygterne stadig på betjening. Så har jeg i et års tid låst bilen med nøgle i fordør så for en måned siden holdt den op med og låse bagklappen men stadig dørene, nu er den så holdt op med og låse dørene nu låser den kun den dør nøglen sidder i...! Hvis jeg tager slangen af vaakum pumpen så kan jeg låse og låse op hele vejen rundt ved og suge og blæse, hvis jeg låser alle døre kan jeg låse op via fordør med nøgle. Da vaakum pumpe umildbart virker tænker jeg der måske er nogen kontakter på dørene der hænger ???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Centrallås bøvler stadig
  • #1   12. apr 2013 følger lige med smiley

• #2   13. apr 2013 Jeg fik delvist løst problemmet købte en brugt pumpe hos hugger jeg havde en 4A0862257A og kom til og købe en A40862257J men ud over den har et ekstra stik til tyverialarm så er suply stikket 6 ben istedet for 2 men da jeg ikke har stik på forsyning men spadestik så skulle jeg bare finde de 2 af de 6 ben så skulle have forsyning. Fandt info her, http://www.digakom.com/downloads.php

Da jeg så havde sat den til satte jeg nøglen i låsen, men det virkede stadig ikke så tog jeg en lus og gik om og trak relæerne manuelt for og teste pumpen den trak fint i begge retninger og låste/låste op hele vejen rundt derefter prøvet jeg døren igen med nøgle og nu virker alt.... dog vil min fjernbetjening kun låse så den har jeg droppet den jo osse eftermonteret...

Kommentér på:
Centrallås bøvler stadig

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce