{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.194 visninger | Oprettet:

Polering på plast / kunststofdele {{forumTopicSubject}}

Efter at have haft en DA polermaskine i et par år nu efterhånden, og efter at jeg efterhånden har haft en del biler gennem hænderne til polering, så føler jeg, at jeg har rimelig styr på det meste - både hvad angår procedurer, poleringsmidler, glace, lakforsegling og voks.

En ting irriterer mig dog generelt, når jeg polerer biler.

De fleste nyere biler har jo store områder af lakeret plast / kunststof ikke mindst for- og bagkofanger mv.

Jeg synes generelt, at det er svært at få poleringspuderne til at "bide" her på samme måde som på den lak, der sidder på metal, hvis i ved hvad jeg mener.

Jeg synes, at når jeg polerer på lakeret plast, så forsvinder polermidlet meget hurtigere, og lige meget hvor hårdt / længe jeg polerer, så får jeg aldrig rigtig bugt med vaskeridser osv.

Jeg har prøvet med forskellige poleringsmidler / -puder, men føler resultatet hver gang bliver det samme.

Har i nogle gode fif?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Polering på plast / kunststofdele
  • victor a
    victor a Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 49
    #1   3. jun 2013 har du prøvet spotpads, altså 3-4" puder på en 75mm bagplade, de har lidt mere "punch"

• #2   5. jun 2013 victor a.

Good point!
    Det har jeg faktisk ikke, men det var da bestemt værd at prøve!
    Jeg har faktisk en del 3-4" puder liggende og også en lille bagplade, men jeg har aldrig rigtig brugt dem.

Tak for tippet! - det skal prøves næste gang.

Kommentér på:
Polering på plast / kunststofdele

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce