959 visninger
|
Oprettet:
Kobling problem ?? {{forumTopicSubject}}
Hey Gutter..
Har et koblings problem? Min BMW ville ikk rigtig koble ud? Har skifted slavecylinder og udlufted den.. Koblings pedael mærkes os fin? Det er tryk for den? og man kan høre den bevæger sig ude i motor rum?
Men den vil bare ikk gå i gear? Hvad kan det være?
Håber i kan hjælpe der ude
Benjamin
dec 2008
Følger: 41 Følgere: 78 Biler: 5 Emner: 162 Svar: 2.163
apr 2006
Følger: 47 Følgere: 48 Biler: 3 Emner: 53 Svar: 100
Jeg har haft sug på med luft ? og har næsten brugt en time på at udlufte den manuelt? altså 2 personer.. Men pedal virker fint? og har tryk.. men skal masse den i gear.. når jeg så slipper koblingen, aktiver den lige med det samme nede i bunden?
Skal lige sige at jeg har skifted motor i den fra 316 til 325 ? Har det noget at sige?
Koblingen virked fin før mit skift?
og har skifted slavecylinder til 325 modelen? Da den er lidt mindre ind til en 316?
maj 2012
Følger: 13 Følgere: 13 Emner: 81 Svar: 1.239
Det er da noget vrøvl at fyre af..
Du kan sagtens udlufte den alene og uden vacum, hvilket absolut ikke er forkert.
Du gør det at du fylder din bremsevæskebeholder helt op til der ikke er plads mere, så pumper du 10-15 gange på koblingspedalen, dernæst åbner du udluftnings-skruen, og lader luft komme ud og derefter gør det samme igen op til flere gange.. jo flere jo bedre... MEN husk at du skal holde øje med at den ikke får for lidt bremsevæske da det kan medføre at der kommer luft i systemet igen.. jeg har selv gjort det 1000 gange, uden det mindste problem.
apr 2006
Følger: 47 Følgere: 48 Biler: 3 Emner: 53 Svar: 100
Ved ikke helt hvad prisen er på det endnu ? men lige så snart jeg ved det skal jeg nok lige give lyd fra mig.. Men gal hvor køre den godt nu
Kobling problem ??
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside