{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.333 visninger | Oprettet:

kim p
kim p
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 28

city brake {{forumTopicSubject}}

er det kun mig eller virker det efter for godt befindende..... jeg har nu haft min siden dec12 og har afprøvet det flere gange,men har aldrig fået det til at aktivere, hvad med jer andre.... har Jeres virket eller er det et generelt problem....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  city brake
  • #1   9. jul 2013 Jeg syntes heller ikke jeg har oplevet det virke endnu

• Kasper F
    Kasper F Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 143
    #2   9. jul 2013 Jeg har fået mit til at virke 3 ud af 3 gange.

Det virker som sagt kun, når man kører omkring 15-40 km/t.

Jeg forsøgte mig ved at starte bilen, sætte farten til ca. 30 km/t, sætte bilen i frigear og trille mod en kammerat (fodgænger). Og voila! Den bremesede 3 ud af 3 gange. Så mon ikke den også fungerer på parkede biler? smiley Tør sgu ikke tage chancen, men mon ikke?

Det skal jo lige siges, at der ikke er mere end 5-10 centimeters penge mellem kofanger og objekt, når bilen kommer til komplet stop.

• #3   9. jul 2013 når jeg parkerer hurtigt op mod en hæk har min det men at bremse for mig smiley

• kim p
    kim p Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 28
    #4   10. jul 2013 ok,lyder fint det virker, tænker bare på at de skriver i bogen den registrerer noget i en afstand på mellem 5-7 meter mener jeg det er og så er de 5-10 cm ikke møj at give af , men indrømmet, har ikke haft modet til at prøve de afstande der..... måske jeg kunne lokke konen til at være forsøgskanin.......

• #5   10. jul 2013 Jeg har lige prøvet min, kørte mod en papkasse, og første gang bremsede den helt som den skulle, kørte omkring 10km/t

Skulle så prøve igen hvor damen var med i bilen, der kørte den bare ind i papkassen, prøvede så igen hvor jeg tog nøglen ud og startede igen for at "resette" bilen, den kørte ind i kassen igen, tredje gang kørte jeg lige rundt om den næste vej så den kom på en bette tur, duede heller ikke, prøvede så at deaktivere laseren, aktivere den igen, men det hjalp heller ikke...nogen gode ideer? kan ikke rigtigt finde nogen forklaring på hvor lang tid der skal gå før næste gang eller hvordan man lige får den til at fungere igen..

• Kasper F
    Kasper F Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 143
    #6   10. jul 2013 Hvor stor er din papkasse? Prøv evt. at få kæresten til at stille sig ud foran smiley

• #7   11. jul 2013 tror jeg ikke lige hun er med på heh, papkassen fylder godt en kubikmeter...og virkede jo også først gang..heh

• #8   11. jul 2013 du skal kører over 5 km.t og maks 30 km.t

• #9   11. jul 2013 kørte også 10km/t, samme hastighed da det virkede som da det ikke virkede..

• #10   12. jul 2013 Kør til vw og brok dig smiley

• joe J
    joe J Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #11   14. jul 2013 Hej jeg har en 2013 model vw up men jeg har ikk Hill funktion???

• #12   14. jul 2013 Du skal bare holde er stejlt nok sted og den holder kun bilen i 2 sek når du slipper bremsen smiley

Kommentér på:
city brake

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce