{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

Vedr bremserørsfittings til E21 ? {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg er nu snart ved at være færdig med alt (A L T) rusten i min E21 og er begyndt at kigge efter de sidste stumper jeg mangler for at få den klar til syn.

En af de ting jeg ved synsmanden vil kokse over er at der foran er monteret de gamle stål bremserør. Jeg vil gerne skifte dem til kobber, og har også kraveværktøj og alt det.

Jeg fandt så dette kit på ebay som er MEGET billigt i forhold til hvad sådan noget koster herhjemme

http://www.ebay.co.uk/itm/3-16-COPPER-BRAKE-PIPE-25ft-WITH-20-FREE-FITTINGS-/200932089501?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2ec87c5e9d

Spørgsmålet er dog om de fittings der er med passer på E21´erens bremseslanger og bremseforstærker ?

Dem der følger med her måler M10x1,0 dvs det er fingevind, og i M10. Men er det den rigtige størrelse ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vedr bremserørsfittings til E21 ?
  • #1   19. jul 2013 Lav dem da selv istedet, det nemmer og bliver oftest pænere end de færdige sæt, da de tit og ofte er for langt i rørene.. Der må jo sidde nogle nippler på de rør du har nu, kan du ikke bruge dem?

    Mvh. Mathias.


  • #2   19. jul 2013 Berg, det han linker til er bare et rulle rør og løse fittings, så de skal laves selv.

    Jeg vil næsten garantere at stigningen er 1 mm. og det er med garanti 10mm. Men skru da bare en ud af din egen, du kan tydeligt se om det er 1 eller 1,25 stigning.


  • #3   19. jul 2013 Jeg er 110% sikker på det er 1 mm (fingevind) spørgsmålet er om det er M10 gevind.

    BergH -> det er præcis det jeg vil, beklager hvis jeg ikke lige har forklaret det ordentligt smiley


  • #4   20. jul 2013 Kan sku også godt være det mig der har læst det forkert smiley


    Jeg er næsten 100% sikker på det er 10mm smiley


    Berg.


  • #5   20. jul 2013 Super så skal jeg bare have fat i det der. Selv de billigste steder i DK koster sådan en rulle bremserør og en håndfuld fittings 400.- kr +

    smiley Tak for hjælpen smiley


Kommentér på:
Vedr bremserørsfittings til E21 ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce