{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.455 visninger | Oprettet:

vi mødes igen på næsby tanken lørdag ca kl 20:00 {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen her inde. vi er blevet spurgt nogle gange om der ikke mødes på tanken længere og svaret er jo det gør vi igen. men det er kun os der er seriøse der gør det. dem der har holdninger til tanken er for dit og dat mødes stadig ved mac D. så er du ikke til mac D træf og har bare lidt interesse for stregen så kom forbi Næsby tanken og få en snak med os andre.

lige som i gamle dage.
hilsen de seriøse racer på fyn

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vi mødes igen på næsby tanken lørdag ca kl 20:00
  • #1   19. jul 2013 Undskyld mig.

Men er man useriøs hvis man mødes ved McD?
    Hvad fanden er det for noget smiley

Tanken er da hyggelig, slet ikke det.

Men der er da klart flere fordele ved at mødes på McD i min verden.

Hilsen den useriøse racer fra fyn.

• #2   19. jul 2013 ja tanken er hyggelig. men der er slet ikke plads til så mange biler.. og jeg kan da ikke se det er et problem at folk mødes ved mcd.. der er plads der er en tank.. der er mcd. og det er tæt på motorvejen for folk der kommer ude fra..

• #3   19. jul 2013 Ja der er plads ved Mc D. og vi mødes der også for nogle år siden, men så begyndte folk at svine og trække kogere på parkeringspladsen. Det førte til at Politiet hele tiden kom og smed os væk. Derfor vente vi tilbage til tanken den gang.

Så vis folk vil mødes ved Mc D og være nogenlunde i fred for politiet så, ryd op og kør pænt.

• #4   19. jul 2013 Seriøse.... Sgu mange år siden der har været noget seriøst i Odense...

• #5   19. jul 2013 Rico M DQ og Doktor A ja der kan man se hvor useriøse i er bla bla, vi vil have mac D mad. i er sku heller ikke velkommen med den atetyde i har. derfor jeg skrev seriøse. det er dem der vil odense så hvorfor ha i så kommenteret. når i er så useriøse og modbydlige.

• #6   19. jul 2013 Ska sgu ikke have noget af deres lortemad... ligger bare mere centralt blandt andet for dem der kommer udefra...ikke velkommen....?? Pffffff det er du sgu da den sidste til og bestemme....

• #7   19. jul 2013 coop du er så snot dum at høre på
    bare fordi vi andre mødes ved macD er vi sku da også Seriøse

• #8   19. jul 2013 Hehe. Godt med noget sjov læsning på fyn gruppen igen:)

• #9   19. jul 2013 Ligesom i de gamle dage??? Da der var seriøs ræs i Odense mødtes vi i den gamle P-kælder under magasin ved 16 tiden.. Smed æskerne og gik en tur på rådhuskælderen og fik aftensmad (før det blev disko disko) så nåede vi 18 tiden så kørte vi til stigekrydset og sparkede dæk ind til myggene begyndte og bide så passede det med mørket var faldet på , ja og så var det tid til noget ræs... Politiet kiggede som regl forbi men aldrig nogle problemer, det de gik mest op i var sgu om vi havde seler på og ikke forstyrrede den alm trafik som heldigvis var begrænset på det tidspunkt... Det var tider...

• #10   19. jul 2013 Peter jeg synes ikke du gør dit job som "leder" af det "nye gamle" stregen særlig godt. Vi er enige om at lederen, som oftest tager den endelige beslutning. Men direkte at nedgøre brugernes forslag og holdning, giver dig jo på ingen måde flere tilhængere, eller medhold fra andre?

Jeg vil også gerne vide, hvor vi er useriøse? Man er da ikke mindre useriøs, fordi man har en anden mening end dig? Og så vidt jeg ved, så har du også opholdt dig på McD, som alle os andre? Hvis du har så meget imod McD, så forstår jeg ikke hvorfor du er dukket op derude? Ligeså, hvis du havde så meget imod der vi kører nu, jamen hvorfor dukker du så op? Det gør vel også dig til useriøs?

Tag da lige og pak DIN USERIØSE holdninger sammen, og bliv voksen med det "leder" job du har påtaget dig ude i det "nye gamle". Det kan godt være at stregen ikke kører for godt lige nu. Men det hjælper ikke på noget, at du sidder bag skærmen og skaber dig tovlig..

Fortsat god dag.

• #11   19. jul 2013 He He anti. Du fatter da ikke en meter hvem er leder jeg er ikke. Hvor har du dog fået den fluge galt i halsen. He He ja ja i bliver aldrig klogere. Tak kim. Fine ord. Og til andre vil i mødes på mac d så gør det og bland jer uden om hvad vi andre vil. Havde i som i siger været så voksne som i selv tror havde i ikke udtalt jer om noget i ikke ved en skid om.

• #12   19. jul 2013 Kan da lige fortsætte historien....
    Efterhånden blev det mere og mere kendt hvad vi lavede, og som følge deraf begyndte der og komme rigtig mange mennesker ud og kigge. Stigekrydset som vi brugte som starter var lige pludselig blevet et træf punkt nær mørket faldt på, hvilket resulteret i en helvede masse biler der begyndte og blive kreative ang og hitte P-pladser, desværre resulterede det i at en nabo til krydset en aften kom over og spurgte om det ikke kunne lade sig gøre og få flyttet de 4 biler der holdt i hans indkørsel fordi der var en dyrlæge på vej da en af hans heste havde det rigtig skidt. Det endte jo selv med af de 4 idioter der havde parkeret derover lagde 8 lige lange lakridser i hans indkørsel, det resulterede jo selvføligt i besøg fra ordensmagten men der var de desværre væk...harley Mogens og hans makker Bo som nogle af de rigtige odenseanere nok ville kunne nikke genkendende til, sagde at det nok var bedst at vi holdt lav profil et par weekender, hvilket vi jo så gjorde.
    Så gik der en måneders tid i august så holdt Odin træf på sandhusvej i Odense og efter endt crusing i albanigade kom nogle af rødderne til stigekrydset men der var skaden sket. Borgeren hvis indkørsel var blevet lakeret sort af gummi havde skrevet til rådmand Søren Møller og beklaget sig ang indkørsel og støj og der var et énormes opbud af politi og de havde tager statens bilindspektion med så det var jo bare et hit...vi holdt lav profil resten af året
    Så blev det forår og vi begyndte og lede efter et nyt sted, vi kom i tanke om strandholtvej der går ud mod Odense nord miljø center som ligger stille hen om aftenen. Arbejdede på det tidspunkt ved Odense elforsyning så jeg fik fremtryllet en lyskurv fra en omlagt cykelsti omformer anden boks og et 12v batteri og vupti så kørte vi igen, det lykkes og få en rigtig fornuftig dialog igang med Odense kommune ang og låne bane 2 i beldringe lufthavn men han mente at hvis vi skulle snakke sammen skulle vi indstille ræset mens vi drøftede de forskellige ting, no problemo...! Da vi så lå i forhandlinger var der en flok der mente at de kunne ræse løs under helt uforsvarlige forhold, der var styr på Nada.. Vi tog kontakt til dem derude og fortalte ham der legede leder at hvis de nu holdt igen kunne det være at der var en bane under opsejling men han var sgu ligeglad... Der var virklig ikke styr på noget som helst,politiet var begyndt og blive mødt af flaskekast og tilråb så det gavnede hverken dem eller os som havde dialogen med daværende politimester Lars rand Jensen og Odense kommune..det hele faldt til jorden da ham den såkaldte leder tonede frem på TV2 Fyn med sit grimme røde hår og hans udbankede gamle sierra og sagde at i hans verden var der fri hastighed på samtlige veje i dk... Vi skulle til møde en onsdag hvor han havde været på mandag i forbindelse med at der havde været en på stregen som ikke kunne skille øl og hestekræfter og var klasket ind i en bil med personskade til følge,,, mødet tog ca 3 min hvor Odense politi og Odense kommune fortalte os at den holdning som tvstjernen lagde for døren og på baggrund af weekendens hændelser kunne der overhovedet ikke være tale om nogen form for bane eller aftale fra deres side af... Da vi gik derfra gik vi på hereford som ligger lige ved siden af rådhuset og der blev vi enige om af de såkaldte streetracere kunne passe sig selv, og vi fortsatte hyggen på et værksted som den enes far drev her i Odense. Kommaer og punktummer er gratis...

• #13   19. jul 2013 det kan jeg huske det var lars der kørte ind i publikum og bilerne med en promille på 1,8. har det avisudklip endnu. der var lagt så meget arbejde i det og så gik alt på gulvet fra den ene dag til den anden på grund af de to mc´er. det var bare så surt.
    skide godt skrevet god hukommelse

• #14   19. jul 2013 Vi har aldrig været så tæt på en lovlig bane i Odense som vi var dengang og så blev det hele fuckt up af sådan en gennemført idiot... Men hvis du er med fra dengang ved du udemærket godt hvad jeg mener med seriøsest ræs i Odense.... Og ja husker som en elefant og slikker som en schæfer....

• #15   19. jul 2013 ja men vi er nogle der vil prøve af lige vel og morfars.dk har også gang i lovlig race i lufthavnen den 29/9-2013.
    så hvorfor ikke give det en changce alle der vil er velkommen til at møde os andre på tanken på lørdag til lidt snak om hvordan vi gør og hvad vi skal have fat i. fore rial

• #16   20. jul 2013 Vil lige tilføje at det var detaljer så som hvem der skulle tømme skraldespandene og toiletforhold pga lufthavnen låste ankomst hallen af 23.30 der manglede og falde på plads.
    Et af de krav politiet stillede var at der var en ambulance på standby i lufthavnen, når vi skulle køre ræs, selv den aftale var lavet med Falck.

• #17   20. jul 2013 Du er da ikke for smart. Opfordre til ræs det ligger i dine undertoner " De gode gamle dage". Kan fortælle at jeg var blevet hjernedød hvis mit barn kom til skade fordi man kom kørende derude hvor der køre ræs.

Vil man have ræs må man selv betale for en bane.. Vi kan ikke forvente staten betaler det hele.. Og bruge de offenlige veje til det pjat er jo helt galt imo..

Prøv nu at være voksne og fornuftige og lad værd med at opfordre til en masse.. Der er lovlige ræs i DK brug dem og hold spark dæk hvor i har fået lov til det..

• #18   20. jul 2013 Om du vil være hjernedød eller ej bestemmer du jo helt selv.. Opfordre såmænd ikke til ræs fortæller om hvordan det foregik dengang til kontra idag og grunden til hvorfor en bane aftale i Odense gik galt....

• #19   20. jul 2013 Doktor A det er stadig de samme krav de forlanger men de er blevet lidt mildere med forsikringerne og der er kommer flere muligheder. så det er vel changsen vejr

• #20   20. jul 2013 Jamen så er det bare og prøve til igen... Gå de rigtigt veje osv osv... Har været der, og ved det tager tid....men har overhovedet ikke lyst til og gå ind i det en gang til...

• #21   20. jul 2013 jeg syntes der er rart at høre det ikke kun er mig der husker det fra den gang. for mange af de unge i dag er meget være. de køre rodent blandt folk på den store p plads ved rodsengårdscenteret og ude ved fragtcentalen. og vi prøver at fortælle dem hvad politiet sage den gang og at de forlanger det samme i dag som den gang. men de høre røv og tror de er bosser alle sammen har 0 respekt. hvorfor så ikke se om vi kan få den ind på lufthavnen den 29-9-2013 i andledningen af morfars.dk laver et angement der ude

• #22   20. jul 2013 syndt vi kunde ellers godt bruge hjælpen.

• #23   20. jul 2013 Doktor A må jeg låne dit fine indlæg af erindringerne

• #24   20. jul 2013 Jamen så længe det forgår som du beskriver ovenover kan i glemme alt om bane og lang snor... Derfor gider eg ikke bruge min tid på en masse som en flok unger kan ødelægge på 10 min...

• #25   20. jul 2013 Indlægget.... Ja slå dig endelig løs....

• #26   20. jul 2013 det er jo derfor vi er ved at lave samarbejde med Esbjerg og morfars.dk og køre vores egen måde uden at blande de andre ind i det. vi blander os ikke i hvad de laver og de skal ikke blande sig i vores men vi har brug for så meget hjælp som muligt og det er det vi søger og opfordre til at komme på tanken og få en snak lørdag aften kl. 20

• #27   20. jul 2013 tak

• #28   20. jul 2013 Coop

Du er da helt væk kammerat.

Det sneg sig ned på et niveau hvor jeg ikke er med mere.

• #29   20. jul 2013 Peter hvis du syns folk der kommer på rosengårdscenterets p plads (mcD ) er useriøse så syns jeg da du skal holde dig væk fordi du kommer jo der alligevel og kører jo oz med ud og køre race.. men ja held og lykke med jeres nye stregen der er jo en grund til at i kørte det i sænk sidste gang.. men inden du sidder og skaber dig og leger dørmand så husk lige det er et frit land og du har ingen rettigheder til at benægte folk at komme på tanken eller andre steder

• #30   22. jul 2013 he he god humor og læse mandag morgen

• #31   25. jul 2013 Haha, genial læsning! har været en tur ved McD et par gange - Personligt kører jeg ikke ræs, da jeg ikke ønsker at risikere at min Supra bliver snuppet, derudover er jeg egentlig fuldstændig ligeglad med selve race delen - Kommer for hyggen/sludderen og for at sparke dæk. Hvor folk mødes at vel fuldstændigt underordnet - Det vigtige er, som Doktor A så ganske rigtigt skriver, at folk kan opføre sig ordentligt, det vil der beklageligvis bare altid være en lille gruppe der ikke kan! Der er altid nogen der skal trække en koger, smide deres skrald eller endnu værre smadre en flaske! Og da den sidste idiot ikke er født endnu, ja så vil det sikkert altid være sådan!

Men at få ejerfornemmelser over en Shell tank og bede folk holde sig væk, det er da ca. så tåbeligt som det kan blive! Som om der er nogen som helst forskel på dem der mødes ved McD og de der mødes ved Næsby tanken, andet end en mening om forholdene de to steder imellem! Jeg foretrækker pladsen ved McD, men jeg kunne da fint forestille mig at stikke snuden forbi Næsby Tanken en lørdag aften igen, hvis tiden og vejret var til det!

Og iøvrigt Coop, der er ikke noget der hedder "jeres" og "vores", det er offentligt og dybt ulovligt race...Skulle du kunne finde en ordning, hvor det blev lovligt, så ville det stadig ikke være noget du havde noget ejerskab over og vil stadig ikke kunne bede nogen holde sig væk! Du kan bare smile hvis der kommer nogen, også dem du måske ikke bryder dig om....Og absolut intet andet!!!

• #32   27. jul 2013 og hvem er så de seriøse ???

• #33   28. jul 2013 Det coop. Han deltager jo i stortset alle lovlige race der er i dk.

• #34   28. jul 2013 ja det er rigtig christian

Kommentér på:
vi mødes igen på næsby tanken lørdag ca kl 20:00

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce