{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.230 visninger | Oprettet:

Forhandler konkurs? Garanti? {{forumTopicSubject}}

Lang historie kort, jeg købte som sagt min Impreza hos GBA biler i Greve (Som nu er gået konkurs) for en 2-3 måneder siden. Her for noget tid siden er den begyndt at sige en klonke lyd når man bremser, hvilket er jævnt irriterende at hører på.

Jeg for så en tid hos deres mekaniker, da der jo stadig er 3-4 måneders fuld garanti på. Han bruger et par timer på det inden de lukker tidligt fredag, og konstatere at det nok er nogle pakninger i højre forhjulsleje der laver den lyd.

Fint, jeg for en tid fredag ugen efter til at få det lavet på deres regning. Bliver så ringet op, eller jeg for faktisk en sms om at de har været nød til at aflyse den tid da de alle skulle til møde, og jeg skulle ringe igen i den uge her.

Snakkede med dem ved middagstid dagens dato idag, og for afvide de er gået konkurs, og jeg desvære derfor ikke kan få en ny tid!.

Hvad så nu? Jeg har betalt dyre domme ved at købe hos en (forholdsvis) stor forhandler for at være dækket af købeloven via garanti og lign., og jeg har stadig en bil som skal et smut forbi et værksted??
Hvem kontakter man lige i sådan en sag??? Hvad er mine muligheder?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forhandler konkurs? Garanti?
Kommentér på:
Forhandler konkurs? Garanti?

Annonce