{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tüv til syn
  • #1   19. jan 2014 niks

  • #2   19. jan 2014 Dejligt

  • #3   19. jan 2014 Når en bil får det skrevet i papirerne at den har en anden undervogn... skriver de så hvilken undervogn det er.. eller kan man så herefter påmontere lige den undervogn man har lyst til?

  • #4   19. jan 2014 Kunne forstille mig de skrev numrene ind..

  • #5   19. jan 2014 Der skal skrives det hele ind.

    Ændringerne beskrives sa° nøje, at det senere er muligt at kontrollere, om køretøjet stadig svarer til det godkendte. Det anføres, hvilken dokumentation, der har været fremvist (f.eks. TU¨V-rapport fra TU¨V Rheinland, nummer pa° godkendelsen samt da- to).
    For godkendte gevindundervogne skal angives den i godkendelsen anførte min. og maks. højde (justeringsmuligheden). For luftundervogne skal angives de i godken- delsen angivne grænser for tryk/højde, og hvordan disse kontrolleres. Ændringerne vil p.t. ikke fremga° af køretøjets registreringsattest, men vil kunne fremsøges i Køretøjsregisteret.
    Synsvirksomheden kan tilbyde, at de dokumenterede oplysninger af tidligere god- kendte konstruktive ændringer indtastes i Køretøjsregisteret. Dokumentationen for ændringerne kan være den oprindelige dokumentation eller en af synsvirksomheden rekvireret udskrift af den mikrofilmede bagside af den anmeldelsesblanket, der blev anvendt i forbindelse med den oprindelige godkendelse.
    Der ma° ikke i forbindelse med udskiftning (ændring) af motor foretages ændring af køretøjets originale variantbetegnelse.


  • #6   19. jan 2014 Ronnie W cool. Så fik jeg vist styr på det. Takker

  • #7   19. jan 2014 Vil bare gerne hjælpe om de mange misforstået regler. smiley

Kommentér på:
Tüv til syn

Annonce