Dansk EU prøveplade. {{forumTopicSubject}}
Hvordan kan Skat sælge en EU prøveplade, uden at kunne give kunden et entydigt svar på, hvor han/hun må køre med denne?
Min motorcykel skal fra Danmark til Spanien. Men Skat oplyser, at de kun kan garantere, at pladen er gyldig til den franske grænse, og jeg derfor selv skal undersøge hvorvidt den bliver accepteret af det franske og spanske politi.
Jamen det er jo vanvittig, at Skat overdrager deres arbejde til borgeren på denne måde!
Men ... er du manden med de vise sten, og ligger du inde med oplysninger på dette spørgsmål?
Jeg ved at spørgsmålet har været rejst tidligere, men jeg syntes ikke der er givet et svar som holder.
Men kan du, hvor Skat giver op?
maj 2010
Følger: 28 Følgere: 27 Biler: 2 Emner: 11 Svar: 442
aug 2004
Følger: 100 Følgere: 97 Biler: 10 Emner: 75 Svar: 1.747
mar 2013
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 14
... som er en meget dyr løsning i forhold til det som Skat havde og tilbyde. De tager "kun" 100 kroner pr. dag.
Men morpeus, hvordan kan du svare som du gør, når Skat har oplyst mig, som du kan læse i indledningen?
Hvis det er som du oplyser, så må løsningen være, at køre til grænsen på en dansk klister-plade, og derefter på den tyske plade.
Måske EU politikerne skulle stoppe med at måle krumningen på bananerne, og i stedet få ryddet op i dette EU prøveplade problem.
aug 2004
Følger: 100 Følgere: 97 Biler: 10 Emner: 75 Svar: 1.747
mar 2013
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 14
Dette simple spørgsmål er der tilsyneladende ingen som kender svaret på.
Derfor har jeg spurgt det franske Gendarmerie Nationale. De har bekræftet at have modtaget spørgsmålet, og for 3 uger siden kunne de oplyse tilbage i en mail, at de havde registreret mit navn ???
For 2 uger siden kunne de så oplyse i en mail, at min forespørgsel var sendt videre til de respektive kompetente myndigheder ???
Hvad skal jeg sige ... Boller fra Kohberg
Dansk EU prøveplade.