{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syn før tid?
  • #2   17. aug 2014 Også uden at jeg skal til syn igen når indkaldelsen kommer ?

• #3   17. aug 2014 vis du syner den nu for du ikke en indkaldelse da den er blevet synet

• #5   17. aug 2014 Hvordan virker det så?.
    Er der så 2½ år til næste syn. Eller vil der stadig være 2 år uanset hvad.

• #6   17. aug 2014 Hvis du syner den nu så vil der gå nøjagtigt 2 år, så skal den synes igen... og hvis du så syner den igen efter 2 dage,, så går der nøjagtigt 2 år fra den dag, til at den skal synes igen ^^

• #8   17. aug 2014 Kim P
    Så det vil sige, ved et normalt syn.
    Så går der 2½ før den skal synes igen, hvis man har synet den 6 måneder for tidligt.

• #10   17. aug 2014 Nå okay.

• #11   17. aug 2014 det er kun registringssyn der ændre datoen! så det skal du oplyse i synshallen ellers skal den til syn igen om 6 måneder

• #12   17. aug 2014 Laier:

Det er nemlig korrekt. Man får en indkaldelse til den oprindelige synstid, hvis ikke man laver et registreringssyn.

• #14   17. aug 2014 Ja, men i glemmer alle pointen i at han er indkaldt til syn af politiet. Lige meget hvad skal du ind til det syn. og hvis du skal periodesynes omkring samme dato skal du stadig have lavet det også. Det syn man bliver indkaldt til af politiet er et ekstraordinært syn, og man skal have et stempel som de skal have retur når den er gået igennem.
    Det var i hvert fald sådan det var da jeg blev kaldt til syn af politiet.

• #15   17. aug 2014 Vendt nu til du får en indkaldelse, det kan jo være der aldrig kommer en indkaldelse.

Ellers kan du bare køre til syn og få foretaget et registrerings syn, så kan du bare se bort fra den, der evt. Kommer fra politiet. Og du har så igen 2 år til syn....

Før synshaller og udvalgte forhandlere blev nummerplade operatører , kunne man køre til syn 5 måneder og 30 dage før den periodiske synsdato, hvor der så var 2 1/2 år til næste periodiske syn.
    Idag kan du ikke køre til periodisk syn, før den dag, du har modtaget din syns indkaldelse, som er 1 til 2 måneder før den periodiske syns dato.
    Hvor du så får lagt det oven i , som du får synet før datoen , da din periodiske syns dato forbliver den samme.

Men men , du kan altid få foretaget et registrerings syn, som flytter din synsdato til den dag du får foretaget dit registrerings syn, du vil så frem ad rettet , blive indkaldt til syn, på denne dato, hvert andet år.

• #16   17. aug 2014 Er der ikke nogle ulemper ved registreringsyn? smiley

• #17   17. aug 2014 Nej, så bliver bilen nysynet, med ny fast syns dato og 2 år til næste syn

• #18   23. aug 2014 Dannie M:

Du kan altså ikke ignorere den fra politiet bare fordi du lige har været til syn med bilen. Det var jo det jeg prøvede at skrive i mit tidligere indlæg.

• #19   23. aug 2014 Theil.
    Hvis du har været til syn, EFTER du er blevet stoppet af politiet, så har du opfyldt betingelserne, når den så er synet uden anmærkninger.
    Men som jeg skriver, så vent det kan jo være der aldrig kommer en indkaldelse.

Har kendt mange, der igennem tiden er blevet stoppet med feks. Efter monteret Xenon og for lav bil og for brede dæk. De har bare kørt til syn før , indkaldelsen er kommet fra politiet og der har ikke været noget problem.
    Men vendt du

• #20   24. aug 2014 Dannie:da jeg fik min indkaldelse af politiet så var der et papir med der skulle underskrives af synsmanden og sendes til politiet.. så derfor jeg skriver som jeg gør.. smiley

Kommentér på:
Syn før tid?

Annonce