{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.478 visninger | Oprettet:

Km-stand på mercedes {{forumTopicSubject}}

Hej Alle. Håber I har lidt erfaringer. Jeg kigger på en Vito gulpladebil, der passer rigtigt godt til mit behov/budget, men jeg har tjekket lidt op på nummerpladen og km-standen passer ikke med synsrapporterne.

262.000 i 2006
0 i 2008
293.000 i 2010
301.000 i 2012
242.000 i 2014

Er det helt no-go at kigge på sådan en bil? Hvad skal jeg gøre i såfald jeg tager ud og ser den? Hvordan står jeg fremover i forbindelse med et salg engang i fremtiden?

Håber I har lidt erfaringer I vil dele ud af.

Mvh Rasmus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Km-stand på mercedes
  • #1   8. sep 2014 Det kommer da helt an på hvilken km stand som sælger oplyser. Og hvorfor km ikke passer på synsrapporterne.

  • #2   8. sep 2014 du må jo bare se rykke og lytte i stedet for at tænke på et tal...

  • #3   8. sep 2014 Det bekymrer mig heller ikke synderligt. Men man tænker da lidt om det er fusk og hvad lusk der så ellers er. smiley

    Men må hellere kigge på den.

    Hvordan ændres km på sådan en? Det er vel ikke bare en boremaskine på speedometeret som i gamle dage? Hehe


  • Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 63
    #4   8. sep 2014 Du kan jo sw min annonce
    mon ikke den har kørt 400.000


  • Kenneth J
    Kenneth J Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 5 Følgere: 3 Svar: 82
    #5   8. sep 2014 Km-standen kan ændres på et øjeblik ved hjælp af en bærbar pc via diagnosestikket smiley



  • #6   8. sep 2014 Ville helt sikkert også ha noget at sige når du skal sælge en bil, og nogen ville nok vælge den fra.. derfor må du sikre dig du får den til en rigtig skarp pris OG forvente den har kørt 400tusind, som ikke er noget for sådan en Mercedes kværn :b

  • #7   8. sep 2014 km er pisse ligegyldige... hvis den køre som den skal og lyder sund.

    Jeg ville hellere købe en med 300.000+ på 10år end jeg ville købe en 50.000km på 10år.

    Hvorfor? jo der er med garanti mindre slid på den med 300.000 end den med 50.000km.. - en bil der køre 5000 om året, er enten en by bil med rigtig mange koldstartere eller en gammel morfar med problemer med at styre omdrejningerne på kold motor. ( regulere farten på koblingen )

    i min verden er km taller bare et tal.


  • #8   8. sep 2014 Bilen var lort, var nede at se den.. En sort Vito til 17.800 på dba.dk.
    Km passede ikke! De havde "sat et andet speedometer i" da jeg spurgte.
    Alt var slidt op.. Sæde fra en iveco(!) osv.. Uærlige sælgere findes desværre stadig.


Kommentér på:
Km-stand på mercedes

Annonce