3.278 visninger
|
Oprettet:
Bil uden stelnummer & Papirer {{forumTopicSubject}}
Nogen herinde der ved om det er muligt, og i givent fald hvordan, at få en bil hvor stelnummeret ikke er tilstede, samt papirer er bort-kommet, på plader igen ?? kan det overhovedet lade sig gøre (Lovligt !!!) ?
På forhånd, tak
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 5 Emner: 60 Svar: 642
feb 2007
Følger: 23 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 436 Svar: 5.911
Værre er at få lov til at banke nyt nummer i den
okt 2006
Følger: 41 Følgere: 58 Biler: 2 Emner: 21 Svar: 9.374
Hvis det er en gammel US bil, er det meget normalt at stelnummeret ikke er banket i, da visse stater i USA kun bruger papirer som bevis for registrering.
Men lige så snart den er importeret og registreret i DK, gennemgår man en procedure som ender med at den får et stelnummer, så man kan genkende bilen i systemet.
Så for at opsummere: Du skal ikke satse på det er muligt uden NOGLE som helst papirer på den.
Hvilken bil handler det om?
aug 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
Alt om bilens fortid, er så vidt jeg ved, ukendt ? Også årgang.
Ved ikke om det er muligt at finde tidligere ejer, men han må da i hvert fald kende den nr. plade den har haft... Så måske det er en mulighed.
Det et projekt jeg er i gang med at finde ud af, om det er værd at købe.
Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.894
Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.894
dec 2002
Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
Numrene i falserne kan være svære at se, på min var de næsten helt lukket af maling, men kom til syne med slibning.
sep 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 63
Til orientering står stelnr i højre vognbund under gulvmåtte på de gamle
aug 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
Det er hele bunden der er blevet skiftet. så stelnummeret der plejer at være banket ind ved højre forsæde, er der ikke mere. ligeledes mangler typepladen i motorrum.
Det er en gammel van, mener ikke de havde stelnummer i front ? det kan dog være banket efter. Men tror ikke det der er noget, (eller det er rustet væk) sælger sagde i hvert fald at den var uden stelnummer...
De eneste to muligheder som jeg ser der er nu, er dem som der er i svar #2 & #8.
Mange tak for hjælpen alle sammen
sep 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 63
Bil uden stelnummer & Papirer