{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.410 visninger | Oprettet:

Ugyldig P afgift. {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået en P afgift. På P-afgiften står der at P-skive viste 17.00 og der er parkering tilladt 1 time. Deres observationstid er 17.08-17.15. Jeg skriver så til Europark at deres bøde er ugyldig. Derefter sender de 4 billeder.
1 billede af en P-skive der viser 7 ( Uden nummerplade )
1 billede af en P afgift liggende i forruden ( Uden nummerplade eller mulighed for at aflæse nummerpladen på afgiften )
1 billede af P skive der viser 7 ( Uden nummerplade )
1 billede af en bagnummerplade tilhørende P afgiften, men uden mulighed for at se P-skiven er ukorrekt stillet.
Jeg har tidligere fået en bøde fra Europark og min påstand er jo at de ikke kan bevise det er min bil, som P-Skiven på billederne viser sidder i.

Jeg vil jo mene at når de ikke kan bevise det er min bil, kan jeg jo kun forholde mig til P-afgiten som er ugyldig, da jeg mener p-vagten ikke har lavet en tastefejl, da jeg er sikker på jeg instillede P-skiven til kl 5 ( 17.00 )
Det jo dem som har bevis byrden og jeg kan jo ikke se på deres billeder at det er min bil udover en bagnummerplade ( hvor der ingen beviser er )

Hvad mener i ?? Burde jeg ikke kunne slippe for at betale denne, da der ikke er beviser nok for deres p-afgift er korrekt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ugyldig P afgift.
  • Dagen-derpå
    Dagen-derpå Tilmeldt:
    jan 2012

Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 432
    #1   2. dec 2014 held og lykke, de skal nok få deres penge..

• #2   2. dec 2014 Hold nu op med det barnlig pjat. Du har parkeret ulovligt og blevet taget i det. Så få et par nosser og betal som en voksen mand.

• #4   2. dec 2014 han mener netop ikke at han har parkeret ulovligt..
    han mener at han satte den til 17.00 og de gir ham en bøde på et forkert grundlag + deres beviser er fordårlige, da det intet beviser..

ja det er jo problemet, man gir tit bare op..
    også indkassere de pengene ind.

• #5   2. dec 2014 Simon hvordan vil du have de både skal kunne få nr plade og din p skive med på samme billede? jeg kan sgu ikke se tal på skiven hvis jeg står foran og skal have alt med.

• #6   2. dec 2014 Lasse det han skriver er at de kun har taget billedet af hans nummerplade, hvor de har zoomet helt ind på den. De har ikke et billede af bilen faktisk holder på pladsen med sigtbar nummerplade som jeg forstår det.
    Kan forstå de ikke kan have hele nummerpladen og P-skiven, men de kunne da godt tage et billede af hele bilen og nummerplade på den plads man holder.

• #7   2. dec 2014 M-S nej han skriver at de ikke kan bevise det er hans bil at p skiven sidder i. Da der ikke er nr plade og p skive på billedet. Selvfølgelig render de rundt og tager billeder af p skiver og folks nr plader, og så bare sammen sætter afgift og sender ud til folk. Man kan vel se a stolpen og farven på bilen. Så kan de jo møde op og bevise det er hans bil.

• #9   2. dec 2014 Jeg fik engang en bøde ved Vejle Sygehus, hvor jeg parkerede med et kvart hjul udenfor p-båsen (Forhjul som var drejet - resten af bilen holdt indenfor striberne).
    Jeg tog et billede og returnerede det hele til p-vagtfirmaet (mener det var Q-park) og skrev at de var nogle fluekneppere og skulle lade os bilister være i fred.
    Hørte aldrig fra det - så det det kan godt betale sig at brokke sig....

• #10   2. dec 2014 Ahh lasse, mig der har læst forkert. Kan sagtens se det nu, kom lige fra en nattevagt, så var lidt smadret oven i knolden.

• #11   3. dec 2014 hvis man kan se farven på din bil på både billede af nummerplade og de andre billeder af skiven og bøden så står du meget dårligt.

Når nu du skriver at du er sikker på du har sat den til kl 5, men p vagten har et billede der viser kl 7, så tror jeg at du ikke har ramt rigtigt da du indstillede skiven... når du sidder i bilen og indstiller den på kl. 5 ved at se "almindeligt på urskiven" så passer det jo med den er kl 7 udefra - så det er sikkert det der er gået galt..... har jeg selv gjort et par gange og den ene dag stod der en vagt og skulle lige til at fumle en afgift på min bil da jeg kom hen til den, han fortalte at de t var en af de helt store fejl folk begik med at sætte skiven forkert på enten kl. 1+11 / 11+1 eller 5+7 / 7+5 eller 9+3 / 3+9 fordi man har skiven omvendt fra side til side af ruden.

Kommentér på:
Ugyldig P afgift.

Annonce