{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
974 visninger | Oprettet:

Anders Berg J
Anders Berg J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Betaling af bil-indreg. hvor? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Sidder der tilfældigvis nogen herinde der, fornylig, har prøvet at betale registreringsaf­gift på en importeret bil.

Har meget svært ved at finde ud af om man kan betale med dankort på et af de 4 motorcentre (ikke motorkontor som er synshaller) eller om det er hurtigst at indbetale nu (d. 29/12) på det udleverede giro-kort. (der står det kan tage op til 8 dage for dem at registre betalingen)

Vi har nemlig ingen bil p.t. og vil derfor gerne vide den hurtigste vej til at få plader på. Kan ikke ringe til skat og forhøre mig, da de først er på arbejde igen d. 2/1-15

Mvh Anders

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Betaling af bil-indreg. hvor?
  • #1   29. dec 2014 Jeg har tidligere betalt hos skat i Aalborg.

• #2   29. dec 2014 http://www.skat.dk/skat.aspx?oId=2113303&vId=0

Det står da lige så fint at du kan betale med dankort eller kontanter....

• #3   29. dec 2014 Hej Frimodt.

Okay, super. Så reger jeg også med det gik hurtigere for dig end at vente på en bekræftelse på girokort indbetaling?
    Kunne du så køre direkte til nummerplade operatør og få plader?

Mvh Anders

• #4   29. dec 2014 Hej Anders.

Jep jeg betalte og fik udleveret plader ude på Skelagervej i Aalborg. Nu ved jeg der er kommet motorkontor i Hirtshals. Har dog aldrig prøvet at hente nummeplader udover prøveskilte i forbindelse med et bilkøb.

Men på skelagervej betalte jeg afgiften med dankort. Men har de udregnet din afgift. I nogle tilfælde kan det jo tage lidt tid. Men hvis du har fået den udregnet vil jeg mene du bare kan betale med dankort hos Skat på Skelagervej i Aalborg.

• #5   29. dec 2014 Okay nu er det ikke lige Skelagervej hvor der ligger et skatte-center (altså ikke kontor) men Lyngvej 2 i følge skats hjemmeside.
    Så det var ikke en registreringsafgift du betalte, men bare prøveplader?
    Ja afgiften er beregnet, men ikke betalt.

Mvh Anders

• #6   29. dec 2014 Betalte ude i Aalborg, det rr vidst godt nok lyngvej, ligger bare parallel med skelagervej. Der betalte jeg afgift.

• #7   29. dec 2014 Hvis et af de fire motorkontorer har åbent, kan du betale og få plader med det samme. Ellers kan du betale over Netbank, så er de inde med det samme, men det er ikke sikkert de er registreret, så må du vente med pladerne til det nye år.

• #8   29. dec 2014 Okay tak for info. Så tropper jeg op når de åbner på fredag. smiley

Kommentér på:
Betaling af bil-indreg. hvor?

Annonce