974 visninger
|
Oprettet:
Betaling af bil-indreg. hvor? {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Sidder der tilfældigvis nogen herinde der, fornylig, har prøvet at betale registreringsafgift på en importeret bil.
Har meget svært ved at finde ud af om man kan betale med dankort på et af de 4 motorcentre (ikke motorkontor som er synshaller) eller om det er hurtigst at indbetale nu (d. 29/12) på det udleverede giro-kort. (der står det kan tage op til 8 dage for dem at registre betalingen)
Vi har nemlig ingen bil p.t. og vil derfor gerne vide den hurtigste vej til at få plader på. Kan ikke ringe til skat og forhøre mig, da de først er på arbejde igen d. 2/1-15
Mvh Anders
okt 2005
Følger: 140 Følgere: 135 Biler: 56 Emner: 130 Svar: 438
jul 2008
Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 157 Svar: 6.406
Det står da lige så fint at du kan betale med dankort eller kontanter....
nov 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
Okay, super. Så reger jeg også med det gik hurtigere for dig end at vente på en bekræftelse på girokort indbetaling?
Kunne du så køre direkte til nummerplade operatør og få plader?
Mvh Anders
okt 2005
Jep jeg betalte og fik udleveret plader ude på Skelagervej i Aalborg. Nu ved jeg der er kommet motorkontor i Hirtshals. Har dog aldrig prøvet at hente nummeplader udover prøveskilte i forbindelse med et bilkøb.
Men på skelagervej betalte jeg afgiften med dankort. Men har de udregnet din afgift. I nogle tilfælde kan det jo tage lidt tid. Men hvis du har fået den udregnet vil jeg mene du bare kan betale med dankort hos Skat på Skelagervej i Aalborg.
nov 2012
Så det var ikke en registreringsafgift du betalte, men bare prøveplader?
Ja afgiften er beregnet, men ikke betalt.
Mvh Anders
okt 2005
aug 2007
Følger: 64 Følgere: 69 Biler: 19 Emner: 34 Svar: 517
nov 2012
Betaling af bil-indreg. hvor?