Totaltskadet Starlet {{forumTopicSubject}}
Jeg er i den uheldige situation, at min nyindkøbte Toyota Starlet har været med i et færdselsuhel her til aften/nat heldigvis skete der ikke noget alvorligt med dem i bilen, dog måtte de klippe taget på bilen der blev hurtigt erklæret død.
Mit spørgsmål er; hvad gør jeg med erstatning? (Modpart har taget hele skylden) tænker bare, at jeg havde købt bilen for to ugersiden da den var ret unik idet at det var en garage bil der kun havde kørt 48.500km siden 96, hvortil den var nysynet med nye bremser, udstødning og ny serviceret. Mener selv det var et super køb, men problemet er at jeg ikke kan finde nogle tilsvarende på markedet. Hvad tror i jeg kan forvente, for gider ikke nøjes med 10.000kr som en gammel Starlet med 300.000km på klokken koster.
jun 2006
Følger: 3 Følgere: 157 Biler: 5 Emner: 194 Svar: 4.630
Går ikke ud fra du havde kasko på den gamle bil? Hvis ikke skal du nok forberede dig på en kamp, med modpartens forsikring, da du så ikke har nogen til at tage kampen for dig (egen forsikring ved kasko).
Må man spørge, hvordan uheldet skete? Havde du lånt bilen ud?
sep 2007
Følger: 9 Følgere: 5 Biler: 3 Emner: 128 Svar: 413
apr 2003
Følger: 60 Følgere: 61 Biler: 3 Emner: 94 Svar: 586
Kender flere der har hentet på 10-20-30 tusinde kroner på blot at holde på deres ret og argumentere samt føre bevis for, hvorfor deres bil var mere værd end det taksatoren kunne finde frem på nettet!
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 18 Biler: 4 Emner: 58 Svar: 985
mar 2011
Følger: 8 Følgere: 8 Biler: 3 Svar: 1.135
jan 2004
Følger: 42 Følgere: 41 Biler: 4 Emner: 39 Svar: 556
Lidt fun fact: har ejet bilen i 13dage, og jeg har kun kørt i den i 2 dage hvor jeg sammenlagt nåede at køre 150km i den, i mellemtiden har min kæreste haft bilen og var så uheldig at der var en der kørte ind i hende i aftes/nat.
Totaltskadet Starlet