{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

P skade viden om {{forumTopicSubject}}

Hej BG. Kom her i formiddags kørende ved Meny Taastrup da en ældre herrer holder og blokere for 4 p pladser da jeg så kører forbi og frem kører han pludselig meget hurtigt frem og forsøger at mase sig mellem min snude og en parkeret bil med det resultat hans bagdør og bagende rammer mit højre hjørne og manden sviner mig bare til og siger han ikke anerkender forløbet og beskylder mig for at have kørt ind i ham med vilje har kontaktet hans forsikringsfirma som siger at det jo bare en 50/50 hvis ikke han anerkender

Er der virkelig intet at gøre ?

Kan man nægte at betale noget når det ikke er min fejl ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  P skade viden om
  • #1   27. jul 2015 han kan hverken nægte at eller påtage sig skyld , du melder det dit selskab og han til sit , og så vurderer de ,hvem der har skylden ( er du uenig kan du klage)

• #3   27. jul 2015 I havde vel politi ude i sådan en situation? Eller de havde måske ikke tid fordi de havde for travlt med at bemande alle deres foto vogne..

• #4   27. jul 2015 #3 uden personskade, kommer politiet næppe ud - men tag billeder og billeder - også af vedkommende, der har forårsaget uheldet!

• #5   27. jul 2015 Det er sgu da helt normalt at få svinene ud når man ikke selv kan blive enige om hvad der er sket! Også selvom der ikke er person skade. Har selv haft en påkørsel af min parkerede bil uden for huset en aften hvor jeg heldigvis stod ude for at ryge, spasseren syntes ikke han havde tid til at snakke, men fik politiet ud og se skaden, de skrev rapport og fik hans nummerplade, næste dag aflagde de ham et besøg hvor han velkendte sig hele skylden.

• #6   27. jul 2015 Politiet vil ikke tage sig af det de henviste til forsikringsselskab mit eget selskab vil ikke hjælpe de henviste til hans eget selskab da jeg ikke har KASKO på en gammel bil til 3000 kr

• #7   27. jul 2015 #5 var han kørt fra stedet uden at oplyse navn, men du havde noteret nr. pladen/taget fotos af den?

• #8   27. jul 2015 Han fik sagt han hed Freddy og nævnte flere forskellige forsikrings selskaber som om han ikke kunne huske hvor han var forsikret, alt sammen uden at stige ud af bilen, ja jeg skyndte mig at tage billeder som det første, da jeg kunne se han var på vej videre?

Trådstarter,
    Nu kan du nok ikk gøre mere end at snakke med hans forsikring og håbe det bedste..

• #10   27. jul 2015 I den situation er det mest effektivt at ringe til politiet og meddele man er blevet påkørt af en person der virker synligt påvirket og opfører sig truende.

• #11   27. jul 2015 Havde næppe hjulpet mod et ældre ægtepar her på vestegnen er det altid "den unge" som har fejlen

• #12   27. jul 2015 Min stakkels Ford

profilbillede
  • #13   27. jul 2015 Skaden på hans bil

profilbillede
  • #14   27. jul 2015 Sæt bilen på værksted så en taksator kan vurdere skaden, undlad dog for guds skyld i første omgang at nævne hvormeget du mener bilen er værd - det er op til taksator at vurdere - og om skaden skal udbedres eller bilen kendes totalskadet - umiddelbart vil jeg dog nok tro skaden er så begrænset at den kan udbedres for u. kr. 10.000,-
    Lav en beskrivelse og gerne en tegneserie over forløbet til forsikringsselskabet, vedlæg billederne og se om de ikke anerkender at det må være mandens skyld.

• #15   28. jul 2015 Ole B: har vi allerede gjort og fik her tilmorgen at vide at man mener det vil koste 4800 kr at udbedre skaderne inkl omlakering er så heldig at min bil står som ST200 som er importeret, nysynet med fuld servicebog og ALT der findes af ekstra udstyr så jeg har skam værdi nok i den til den ikke bliver totalskadet så let

Kommentér på:
P skade viden om

Annonce