{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
952 visninger | Oprettet:

import af bil??? {{forumTopicSubject}}

Hej BG....
Nu ligger landet sådan, at jeg har forelsket mig i en VW corrado fra tyskland af...
Mit spørgsmål er at den er født med en 1.8 g60 motor, men der er blevet smidt en 2,8 vr6 i den.
Vil der være nogen problemer med godkendelse eller lignende eller skal der bare betales afgift på den som en vr6'er, eller hvordan hængerdet sammen?
Tak for hjælpen på forhånd?
Mvh Ken Stenbæk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  import af bil???
  • lans l
    lans l Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Svar: 6
    #1   4. aug 2015 Kontakt en synshal og forklar dem sagen inden du køber ,,, den skal jo både synes og toldsynes inden du kan betale afgift af den vh jan

• #2   4. aug 2015 Jo okay...
    Så det er ikke lige til som jeg havde håbet måske?:/

• #3   4. aug 2015 Altsåå.. der skal betales afgift uanset hvad? så det går de vel egentlig ikke efter..

Ellers er der ikke mindre end 20% effekt forøgelse fra en g60 til en vr6?

• #6   4. aug 2015 har selv haft en Corrado g60 og lag en VR6 i ikke noget problem
    g60 har 160hk og vr6 har 174 hk så under 20%

men du betale jo bare afgift som en VR6 så komme det til og står i dine papir at det er en VR6

• #7   4. aug 2015 Ja okay det lyder godt... Så der skal jeg ikke være så bekymret?
    Min første ide var at finde en golf 3 vr6 og der var en der var en 1,8 (90 hk) hvor der var smidt en vr6 motor i? Der er vel nogle godkendelser der som skal til eller hvad?

• #9   4. aug 2015 nej det skal du ikke har selv haft en corrado og det er en lække bil

og med en VR6 er en meget god motor

• #10   4. aug 2015 Den skal synes på ny og du skal kunne fremlægge alle beviser for at den kan godkendes. ( støj, egnethed, luftforurening osv) da 20% reglen ikke gælder når man smider ny motor i (som ikke er samme som fabrik). Så det kan du næsten godt glemme.

• Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Svar: 46
    #11   12. aug 2015 Du får den ikke godkendt i DK, hvis den ikke er typegodkendt med den motor, der sidder i. Det kan ALDRIG ske. Men du kan få en typegodkendelse, hvis du er meget velhavende.

• Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Svar: 46
    #12   12. aug 2015 Som Christian siger.

Rent faktisk skal bilen typegodkendes med motoren, og det skal du være mere end almindeligt velhavende for at have råd til.

Kommentér på:
import af bil???

Annonce