{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang afgift på e30
  • #1   29. okt 2015 Man kan godt indgive en klage over afgiftsvurderingen, men det er vigtigt at du kommer med saglige argumenter for HVORFOR den skal være billigere, ikke bare "den er for dyr" for det er de i og for sig ligeglade med. Find et par annoncer på lignende biler at holde det op imod - men det er nok dyrere end du tror. Det kan som regel ikke svare sig økonomisk at importere dem længere

  • #2   29. okt 2015 Syns at e30 cabriolet er dyre efter hånden og få af.
    mange tak for svaret.


  • #3   29. okt 2015 Så lidt smiley

    - De er dyre ja. Jeg var selv ved at kigge på om jeg skulle have hentet en E30'er coupe i Tyskland, men den idé droppede jeg rigtig hurtigt igen, afgiften er simpelthen for høj, og så er bilerne også dyre selv i Tyskland hvis de er i god stand


  • #4   29. okt 2015 Mike G:
    Tror også en E30 Coupé er svær at få godkendt i DK, når der ingen typegodkendelse er på Coupé ombygningen smiley

    Jeg ved med amerikanerbiler, der er det et lotteri med afgift, medmindre det bare er en Mustang/Corvette og lignenden dusinbil der er i hobetal herhjemme med afgift til salg.
    Men du kan betale afgiften og få plader (nok ikke så aktuelt nu) og så køre i den, mens du indsender en klage over afgørelsen, hvis biler tilsvarende din koster 100.000 herhjemme med afgift syn osv. og de så koster 50-60 i Tyskland uden afgift i samme stand og Skat så mener at du skal betale 80-100 i afgift, da det jo så ikke hænger sammen med noget deres vurdering.
    Dog mener jeg at ha hørt at afgiften blev forhøjet efter de indsendte en klage også, fordi der så blev undersøgt noget mere i det, samtidig med at bilen blev veteran og så sku der km/l afgift oveni den første vurdering også lige pludselig smiley


  • #5   29. okt 2015 er en e30 ikke ved at være veteran?
    Det har vel os noget med afgift prisen at sige, ikke?


  • #6   29. okt 2015 35år så kommer der en straf afgift på 1000kr pr liter den kører under 16km/l også.

  • #7   29. okt 2015 Bahh, coupe/2 dørs, det kan vel være det samme, du ved hvad jeg mener smiley

Kommentér på:
ang afgift på e30

Annonce