{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.688 visninger | Oprettet:

Ramt af ting smidt fra vinduet på lastbil {{forumTopicSubject}}

Var her til aften udsat for noget meget besynderligt. Kommer kørende på motorvejen, med ca. 100 km/t bare slapper af, meget lidt trafik.
Kan se lidt fremme, at en lastbil er ved at køre ned af en tilkørselsrampe, og jeg trækker pænt ud i spor 2, så han kan flette uden problemer.
I det jeg så passerer ham, der flyver så en eller anden genstand ind i fronten på min bil. Det giver en hel del raballer, og højlydte smæld.

Tænker bare, hvad fanden var det?? Dyr eller lignende der var rendt over vejen eller noget.

Men fortsætter forbi ham, med uændret fart.
Kort efter falder hastigheden helt ned til 70, og jeg sætter farten ned, men bliver i spor 2, da lastbilen stadig ligger i spor 1.
Han sænker dog ikke farten, og idet han passerer på indersiden, bliver jeg igen ramt af et eller andet.
Tænker at han må have en løs rem, eller noget der blafrer bag ham, det er svært at se i mørket. Så jeg drejer mit dashcam, og sikrer mig heldigvis nummerpladen på trækkeren.

Da jeg nu er kommet hjem, og har set videoen igennem. Så er det ret tydeligt at den første genstand, kommer flyvende fra førerhuset. Kameraet har fanget genstanden, men man kan ikke se, hvad det er...
Anden gang, kan man se, at han fægter med et eller andet i sideruden, hvorefter der kommer et højlydt smæld. Men kameraet har ikke fanget objektet.

Hvad tænker i, er det en sag imellem min forsikring, og ham som person, eller tæller det som tabt gods, eller hvordan. Har en mistanke om, at det kan blive besværligt, at føre en sag mod en person.

(Venter lige med at offentliggøre videoen, hvis det skulle have negativ indflydelse på en eventuel sag.)

Skader: Er ikke helt afklaret pga. mørket, men et betydeligt stenslag i forskærmen, er der da kommet.

Lastbil: Både trækker og hænger, var på hollandske plader.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ramt af ting smidt fra vinduet på lastbil
Kommentér på:
Ramt af ting smidt fra vinduet på lastbil

Annonce