{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.646 visninger | Oprettet:

Janus B
Janus B
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 15

Love/regler om løft af en pickup {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg ville høre der er nogle der ved hvad regler er for at løfte en bil/pickup.
Det jeg tænkte på er: Jeg har kigget på nogle forskellige pickups men havde tænkt på om jeg kunne løfte den og så stadig få den indregistreret. Jeg ville også sætte nogle bredere dæk på, hvor jeg har hørt at jeg så skal have noget skærmforøger.
Men jeg kan sku ikke finde noget om løft af bil.
Jeg havde tænkt på noget suspension liftkit?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Love/regler om løft af en pickup
  • #1   8. feb 2017 du må have nogle rimelige overarme hvis du kan løfte en pickup smiley

• #2   8. feb 2017 Jamen læser du de andre regler der skal gælde. Så kan du se barepå dit nærlys, det må maks komme 1,2 m over jorden. Så du må ikke hæve din bil mere end det. Samt undervognen skal være godkendt.

• #3   8. feb 2017 Du kan få et 4 tom hævningsæt med tuv til din bil så det er det bare og sætte det på og få synet og indskrevet det i reg vis det findes til din model bil var igennem det med en patrol for et års tid siden hvor det blev skreven ind og det hele men vis du selv vil hæve den med fjedre og støddæmper uden det er tuv godkendt til din bil kan du ikke få synet den og skulle du blive stoppet af en betjent der har en dårlig dag så kan den blive kaldt til syn plus en bøde men det ikke gratis sådan et hævning sæt med fjedre støddæmper og det hele mener sættet kostet 10.000kr og dækken vis de er 33 tom 5000kr og 35 tom 6500kr så det koster lidt at gøre det

• #4   8. feb 2017 hvad er mærket på din bil så kan jeg da se om der er et hævningsæt til den model ?

• Janus B
    Janus B Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 15
    #5   8. feb 2017 Freeway jeg har ingen bil endnu jeg har været på udkig efter en :).
    Havde tænkt på noget chevrolet silverrado ca. år. 2000 eller måske noget dodge ram 1500 år. 2004.
    Men skal lige se på tingene med det der tuv, mange tak for den info!

Kommentér på:
Love/regler om løft af en pickup

Annonce