{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.550 visninger | Oprettet:

Parkering uden plader (hjælp) {{forumTopicSubject}}

Kære BG jeg står i den situation at min bil gav op på mig på vejen hjem, det var lidt forventet, eftersom den står til at skal ha' skiftet motor i næste måned, men held i uheld køre jeg forbi en sidevej, jeg får bilen ind på, der er helt fyldt udover nogle parkerings pladser hvor der står man må holde i 30 min. Kan selv fjerne bilen igen senere idag. Kan jeg godt bare fjerne pladerne på bilen indtil for at undgå at betale en dyr parkerings bøde ?
Jeg ved godt det ikke er helt god stil men har hørt man har 24 til at fjerne kørestøjet før politiet/kommunen fjerner den.
Er der noget hold i det ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Parkering uden plader (hjælp)
  • #1   21. mar 2017 Tror den må fjernes med det samme.. Politiet kan sagtens finde dig via stelnummer ja så risikerer du sikkert en bøde alligevel

• #2   21. mar 2017 - Update, jeg har lagt et stykke papir i ruden, hvor jeg har skrevet Motorstop henvist til paragraf 31 stk 2 og skrevet den vil blive fjernet senere i dag.

- Min tanke var bare hvis jeg fjernede pladerne så ville p-vagten nok ikke kunne finde stelnummeret, og hvis man så havde 24 før politiet greb ind så havde jeg nok tid til selv at fjerne bilen.

• #3   21. mar 2017 Ville sgu pille pladerne af hvis det bare er for en dag.. politiet de gør sgu ikke noget før der er gået laaaang tid, det har de sgu ikke tid til, hvis den ellers ikke står til gene..

• #4   21. mar 2017 Ved i odense fjerner de bare bilerne som holder uden plader.
    De skal holde på privat grund eller sådan noget.
    Ikke offenligt.

• #5   21. mar 2017 De henter mange biler i volssmosen om ugen.

• #6   21. mar 2017 Nu er jeg ikke bekendt hvad der betegner hvad, men den holder vidst på kommunalt ejet parkeringsplads

Har hørt det koster 500/600 kr og få en bil der er afhentet tilbage, og en p-bøde er vidst 900 kr
    - Så det kan godt være jeg lige smutter derned og tager pladerne

• #7   21. mar 2017 Er det ikke bare at få fat på en autotrailer og få den hen at holde ved dig selv eller en kammerat.
    Så spare du hvad det kan løbe op i smiley

• #8   21. mar 2017 Det også planen, desværre er traileren jeg skal bruge først ledig engang efter kl 16 smiley

• #9   21. mar 2017 Når politiet klipper pladerne har man 48 timer til at fjerne den smiley Hvordan det fungere og om det også sælger i en p-bås ved jeg ikke

• #10   21. mar 2017 Nicklas, er bilen blevet hentet så skal du betale HELE falck regningen og så snakker vi rask 1200-2000 kr.

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #11   21. mar 2017 Ja falck har start gebyr på 1200kr, og så koster det 800kr pr halve time (Fra de starter deres kørsel, til de er retur) Been there done that!

Men hvis du har gjort opmærksom på at den bliver afhentet, og du har dato på papir, så får den sikkert bånd på, hvis de ser den, og hvis den så ikke er fjernet inden deres tid er gået, så ryger den på ladet af falck bilen

• #12   21. mar 2017 det skete også for mig engang... skruede pladerne af og lagde dem i for- og bagrude så ingen kunne tage dem, skrev en seddel hvor der stod at bilen var kørt i stykker men ville blive afhentet af fejeblad indenfor 2 dage, ringede til politiet og gjorder opmærksom på det og de kørte ud og satte politi bånd på spejlene og den stod fint til den blev afhentet

Kommentér på:
Parkering uden plader (hjælp)

Annonce