{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Type godkendelse campingvogn
  • #1   31. jan 2018 Kan man ikke finde det via et tidligere registreringsnummer . Når du kommer med de oplysninger, tyder det på at du har en gammel registreringsattest ?

Nå jeg fandt da lidt oplysninger :
    https://www.nummerplade.net/soeg/?stelnr=f67724093

• #2   31. jan 2018 Har selv fundet den på nummerpladenet. Men skal finde en typegodkendelse hvor der står om selve kasse er bærende eller om jeg lovligt kan pille kassen af og syne den som en trailer smiley

• #3   31. jan 2018 Jegtror da ikke der er nogen campingsvognskasser der er bærende ?

Jeg kender flere der har lavet deres gamle chassiser om til trailere - hvis det er det du pønser på ?

• #4   31. jan 2018 Ved at det står ved nogle campingvogne smiley Kender du fremgangsmåden for syn osv? Den skal vel have gul plade istedet for osv smiley

• #5   31. jan 2018 Alle nyregistrerede campingvogne får gule nummerplader i dag - det ved jeg , for jeg har selv en med den farve plade .

Hvis chassiset kan lyse og bremse kan du få synet det som sådan , og totalvægten vil jo stadig være den samme - og vægtafgiften lige så .

• #6   31. jan 2018 Der tager du fejl Bilnørden.
    Det er meget få campingsvognschassiser der kan godkendes som en "almindelig trailer" - altså til godt transport.
    Jeg har dog en der er godkendt til godstransport, men det kan kun lade sig gøre hvis der i typegodkendelsen står at den er godkendt til godstransport - og det har jeg ladet mig fortælle gælder de færreste campingvogne.

• #7   31. jan 2018 på vores reg attest til vores cv står der at den er godkendt til godstransport.
    mener det kom til at stå på reg attesten efter de begyndte at sætte gule plader på cv

• #8   1. feb 2018 Hvis der står godstransport på registreringsattesten, så burde det være OK.

• #9   1. feb 2018 Du må forbi en cv-forhandler. Det måtte min far forrige år da mine bedsteforældres cv som aldrig havde været på plader (en 93'er) skulle bevises ikke at være en af de der fast-installerede campingvogne som de forbød for nogle år siden.
    Så han fik fat i papirerne og så kom der plader på smiley

• #10   1. feb 2018 Hej der står beboelse på min reg attest, vil det sige at det ikke kan lade sig gøre? smiley

• #11   1. feb 2018 Det vil efter min vurdering blive meget op ad bakke (eller som min synsmand sagde til mig - umuligt).
    Men prøv at tal med den lokale synsmand - det kan være at reglerne er blevet lempet (selv om jeg ikke tror det).

Kommentér på:
Type godkendelse campingvogn

Annonce