2.113 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Fortrydelse af service aftale Fortrydelse af service aftale

Hej smiley

Jeg håber at der sidder én med et klogt hoved, som kan svare mig på om jeg kan fortryde min Service Aftale under 24 timer efter at have underskrevet.

Forhandler har taget mig hårdt bag fra ifht. den aftale jeg har fået lavet og fortalt at det ikke var muligt for mig at benyttet et andet værksted end deres eget. Så ville jeg have en service aftale, så skulle det være hos dem. Jeg har i dag fået af vide, af en kollega, at jeg selv bestemmer hvem jeg vil have som service Værksted.

Hvad gør jeg?

Kan jeg fortryde når det er en face to face handel?

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fortrydelse af service aftale
  • #1   7. jun 2018 jeg lavede også en service aftale hvor jeg skrev under, du kan sagtens nå at fortryde den.

• #2   7. jun 2018 #1 - Men det kommer vel an på så meget? Har vi noget jura der kan fortælle mig specifikt at jeg kan, i tilfælde af at forhandler ikke vil annullere aftalen?

• Michael J
    Michael J Tilmeldt:
    jul 2017

Emner: 7 Svar: 44
    #3   7. jun 2018 Ellers kan de fleste vel opsiges med en måneds varsel. Så koster det selvfølgelig lidt, men er ikke sikker på der er fortrydelsesret på en serviceaftale.

• #4   7. jun 2018 Står der ikke noget om det i den aftale, du har underskrevet ?
    Ellers ring til forhandleren og hør ham ad.

• #5   7. jun 2018 Hvis man spørger forhandleren pænt er der jo en chance for de gerne vil annulere serviceaftalen uden nogen form for betaling/opsigelsesfrist - I sidste ende vil de jo gerne have en tilfreds og glad kunde, med eller uden serviceaftale.

Dog er der også chance for at sælger/forhandler nægter, hvilket de måske juridisk er i deres gode ret til.

Mit bedste råd er pænt at spørge om den kan annuleres/fortrydes, evt. pga loyalitet til et andet værksted, eller hvad der nu skulle være til grunde.

• #6   7. jun 2018 En serviceaftale er jo noget virksomheden / værkstedet tilbyder, så kunne ikke se hvorfor de skulle acceptere, at der er frit valg ?

De større kæder, der kan du nok vælge frit mellem deres værksteder..

Der plejer dog ikke at være problemer i at annullere aftalen. Det burde også stå i dine papirer hvad reglen er?

• #7   7. jun 2018 14 dage fortrydelsesret smiley

• #8   7. jun 2018 Jeg vil også mene det er 14 dages fortrydelsesret.

• #9   8. jun 2018 Hvor er det frækt af forhandleren ikke gider betale et andet værksted for servicere din bil...? Ja, de har virkelig taget dig hårdt bagfra smiley

Kommentér på:
Fortrydelse af service aftale

Annonce