parkerings skade modpart nægter?! {{forumTopicSubject}}
Kom desværre ud til bilen i dag, og da jeg nærmer mig ser jeg hele døren total ridset og med samme øjeblik popper bulen der var også ud med et smæld! Hva satan tænker jeg! Har holdt der 10 min! Kigger så mistænkeligt på den bil ved siden af, volvo v40 og foran kan jeg helt tydeligt se at det ham der har gjort det, min lak er helt frisk og sidder på hans skade foran! Han har simpelthen fejl bedømt hvor dårligt den svinger ind i båsen og skrabet hele siden i svinget! Jeg venter på personen kommer og siger at han vist er kommet til at ramme min bil!! NEJ det var han ihvertfald ikke! Og jeg viser ham skaderne og han siger det er en gammel skade! Mmmmkay så tøre jeg min lak af hans kofangere og siger det her er HELT friskt! Han nægter fanme stadig! Hvad gør man lige i sådan en situation?
Andre der har prøvet det?
okt 2005
Følger: 26 Følgere: 26 Biler: 10 Emner: 62 Svar: 1.577
aug 2013
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 12 Emner: 27 Svar: 163
feb 2007
Følger: 8 Følgere: 27 Biler: 4 Emner: 165 Svar: 802
apr 2016
Følger: 11 Følgere: 4 Emner: 5 Svar: 93
Mvh
feb 2007
apr 2016
Følger: 11 Følgere: 4 Emner: 5 Svar: 93
Har du hans adresse så kan det være nogen kigger på bilen i nat indtil bilen sprænger alle ruder
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 730
apr 2004
Følger: 1 Følgere: 46 Biler: 12 Emner: 2 Svar: 3.553
maj 2009
Følger: 7 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 72 Svar: 2.642
Der er nok ikke så meget at gøre, desværre.. Sørgeligt.
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 730
aug 2010
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 33
Men det er bare surt at folk ikke er mandfolk nok til at indrømme deres fejl
Jeg prøvede det samme for et par år siden, da en mand ridsede min bagkofanger fordi hans bil skred på en parkeringsplads godt dækket med sne. Han var godt klar over det var sket, for han fik travlt med at køre hen og parkere i den anden ende af parkeringspladsen.
Jeg sad på McDonalds og kunne se det ske, men inden jeg fik tørret tæerne af for burger-snask og fik sko på og kom ud, var han forsvundet ind i nogle butikker.
Efter at have ventet ved hans bil i ca 15 minutter i snevejr, kom han ud og jeg spurgte ham om ikke han havde opdaget at han kørte ind i min bil?
Det benægtede han hårdnakket og var oven i købet så fræk at sige, at det da var klart at min bil havde ridser når jeg nu ikke havde arme til at styre med!
Jeg havde ingen telefon med til at tage billeder, så jeg vidste jeg ikke ville komme videre med det, og jeg kunne ikke gøre andet end at lade ham køre.
Kofangeren måtte omlakeres og det betalte jeg selv
apr 2012
Følger: 3 Følgere: 30 Emner: 16 Svar: 702
aug 2007
Følger: 7 Følgere: 8 Biler: 2 Emner: 2 Svar: 230
maj 2011
Følger: 33 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 60 Svar: 734
aug 2010
Nej, jeg har ingen arme, og bruger derfor mine fødder og tæer til alt det i andre gør med hænderne.
Jeg kører derfor også med fødderne, og har aldrig lavet den mindste skramme.
Så jo, idioten var sgu fræk, og det var nok heldigt nok at jeg ikke havde arme til at stikke ham én ...
maj 2011
Hvad angår ham idioten, så kunne du da bare have plantet et cirkelspark i skalden på ham
aug 2010
Jeg har ingen drejeplade, for mine biler er helt standard.
Det eneste de skal have er automatgear, da jeg kun har to fødder.
Den højre har jeg på speeder og bremse og den venstre på rattet.
Åbne bildøren er ikke specielt svært med tæerne. Jeg vipper skoen af når jeg står udenfor bilen og rykker i håndtaget med tæerne og trækker døren op. Så snupper jeg min sko med tæerne og sætter mig ind, og trækker døren i med tæerne
maj 2011
aug 2010
Sej og sej ...
Alternativet er jo at jeg skal gøre det med næsen eller ørerne, og så er tæerne trods alt en del mere praktiske
aug 2010
Tak skal du have
For mig er det jo ikke noget specielt at bruge tæerne, da jeg aldrig har prøvet andet.
Og jeg er vant til at alle andre synes det er vildt at det kan lade sig gøre, og at folk er nysgerrige på hvordan i alverden jeg dog klarer det ene og det andet.
Det har jeg aldrig noget imod at svare på og fortælle om, så hvis der er noget du brænder for at få at vide, så spørger du bare (det gælder også alle andre)
Jeg synes da du skal prøve det med at komme ind i bilen ved hjælp af tæerne
Jeg er sikker på det nok skal lykkes for dig. Jeg tror også at hvis du prøver at styre med foden på en stor øde P-plads eller lignende, så finder du sikkert ud af at det heller ikke er så svært.
Husk lige at fortælle mig hvordan det gik.
Og jo det kræver tit nogle underlige stillinger, bla når sikkerhedsselen skal på.
Men det med de underlige stiller er jeg jo også vant til - du skulle fx se mig spise med kniv og gaffel
maj 2011
aug 2010
Ja, jeg har rimeligt stærke tæer, og så kan jeg bevæge dem alle individuelt
Bla bruger jeg alle ti tæer når jeg som nu skriver på et tastatur.
Jeg kan berolige dig med at jeg ikke behøver at trække bukserne ned om hælene hver gang jeg skal have fat i noget i lommerne.
På mine bukser har jeg syet to lommer nederst på hvert bukseben, så de altid er lige ved foden
maj 2011
aug 2010
Hej Mathias
Jeg fortæller dig mere i en privat besked om nogle minutter, da denne tråd nok er kommet lidt ud af kurs.
Hvis andre sidder og brænder inde med spørgsmål til hvordan man gør ting med tæerne, så er i velkomne til at skrive beskeder til mig.
maj 2011
jun 2007
Følger: 1 Svar: 46
#9 der er ikke grundlag for at tilbageholde en person, da der ikke er tale om en handling der hører under straffeloven.
Det der er at gøre er at udtage en stævning, og skaden SKAL politianmeldes, hermed er det så forsikringsselskabernes opgave at undersøge forholdet.
sep 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 1
jul 2017
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 622
citat:
Ahh nu holder vi, tror sku ikke på du sidder på Mc D og spiser med føderne. Og så hvid jeg ved kan man ikke få køre kort, vis man ikke har minst en arm.
han har måske en bedre smag end det sjask mad...
så i USA en pige der havde fået certifikat til fly... hun kunne såmænd selv putte kontaktlinser i øjnene med tæerne..
dec 2005
Følger: 111 Følgere: 117 Biler: 10 Emner: 43 Svar: 1.279
maj 2018
Følger: 1 Svar: 6
maj 2004
Følger: 31 Følgere: 27 Biler: 5 Emner: 68 Svar: 506
dec 2008
Følger: 31 Følgere: 34 Biler: 8 Emner: 81 Svar: 284
Men fandme røvet af ham som lavede skaden, sørgeligt at nogle personer kan opføre sig sådan!!
feb 2007
jun 2007
Følger: 1 Svar: 46
Jo, man kan godt få kørekort, hvis man har nul arme. Jeg kender en, som har kørekort, og han har ingen arme. Han bruger fødderne på et særligt rat med speeder på rattet.
Til gengæld skal man kunne læse og skrive for at få kørekort.
jul 2017
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 622
så må du lige forklare mig hvorfor min makker der er stærk ordblind kan få/fik kørekort.. han kunne knap skrive hans eget navn på det tidspunkt...
parkerings skade modpart nægter?!