{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.407 visninger | Oprettet:

Bledar J
Bledar J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Afmeldt bil: Må den holde på offentlig vej? {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen

Jeg er ejer af en Opel Corsa, som jeg købte for knap 1,5 år siden, og som jeg er yderst glad for. Anyways, jeg er studerende og startede på min kandidatuddannelse her efter sommerferien. Da jeg gik på min bachelor, havde jeg et velbetalt og relevant studiejob, men min studenterkontrakt udløb, da jeg blev færdig med min bachelor, så jeg er pt. uden arbejde, og der går nok noget tid før jeg finder et nyt relevant studiejob på min kandidat. Derudover går jeg også med planer om at komme på udveksling.

Derfor har jeg tænkt mig at afmelde min bil og selvfølgelig aflevere nr. plader til skat osv. Problemet er bare, at jeg ikke har nogen steder, hvor den kan holde med afmeldt status. Jeg bor i lejlighed, og den må jo ikke holde på offentlig vej, hvis den er afmeldt. Det er i hvert fald, hvad jeg har hørt/læst.

Jeg kender kun ganske få personer der bor i hus og har egen garage/carport, men jeg bryder ikke om at være afhængig af og forstyrre andre på den måde smiley

Jeg føler mig lidt tvunget til at sælge, eller også skal jeg lade være med at afmelde den og fortsat betale forsikring, ejerafgift osv.

Er der andre alternativer, end disse to?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afmeldt bil: Må den holde på offentlig vej?
  • #1   27. okt 2018 Den må ikke holde uden plader

• #2   27. okt 2018 Den må ikke holde offentligt uden plader. Jeg tror jeg havde solgt den hvis jeg var dig, en bil bliver bestemt ikke bedre af at stå ude, uden at blive brugt.

• #3   27. okt 2018 Du kunne også leje den ud til familie, venner? Så står den hvertfald ikke og falder sammen et sted smiley

• Lars M
    Lars M Tilmeldt: