{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.313 visninger | Oprettet:

David J
David J
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Aftageligt træk synsregler {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har lige købt en brugt bil der er monteret med aftageligt træk. Men selve trækkrogen er væk. Da jeg omregristrede bilen valgte jeg derfor trækket fra, men hvad siger syn nu til det at resten af trækket stadig sidder på?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aftageligt træk synsregler
  • David J
    David J Tilmeldt:
    apr 2018

#2   10. apr 2019 Jo men skal ikke bruge det til noget og så vidt jeg kan se så er det ikke noget der bare lige kan monteres da det er rimeligt rustent

• #4   10. apr 2019 Hvis der er aftageligt træk, så skal det i udgangspunktet virke. Sidst jeg var til syn med en bil med aftageligt træk, blev jeg bedt om at montere det, så han kunne se det.

Om der findes måder at omgå reglerne på, kan sagtens være. Dem kender jeg dog ikke til.

• #5   11. apr 2019 Enten skal du pille det af.
    Eller os skal du gøre så det tilbageværende træk ikke kan få monteret en trækkrog.

• #6   11. apr 2019 Jeg tror at du kan afmelde det inden syn.
    På min bil fra 2012 var der aftagelig træk,
    men til syn skal det virke.

• #7   11. apr 2019 Du kan svejse hullet til hvor du sætter trækket i, eller du kan afmontere det hele.
    Det skal virke til syn, så kuglen skal være der, som andre også skriver.

• #8   11. apr 2019 Hvis kuglen er væk og du ikke skal bruge trækket. Så svejs en bolt på tværs af hullet hvor kuglen skal sidde.
    På den måde gør du trækket ubrugeligt = bilen kan synes.

Ellers skal kuglen være der, kunne sættes fast og uden slør, når den sidder på sin plads.

• David J
    David J Tilmeldt:
    apr 2018

#9   12. apr 2019 Okay tusinde tak for svaret allesammen. den får en bolt og en svejseklat

Kommentér på:
Aftageligt træk synsregler

Annonce