{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.414 visninger | Oprettet:

M H
M H
Følger: 8 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 2

Syn af trailer {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har fornyeligt købt en brugt bådtrailer der derfor skal synes snart. Er der nogen der kan fortælle om hvordan reglerne helt bestemt er for dækkene ? Der er nok mønster, men de har lidt revner på siden. Kan den synes med det? Pft

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syn af trailer
  • Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.330
    #1   21. jun 2019 Som udgangspunkt så vil den blive kasseret, nye dæk koster jo ikke mere end ca 300 kr stk, så er du også sikker på at de ikke springer og i værste tilfælde smider båd og trailer om på siden under kørsel. smiley

• #2   22. jun 2019 Hvis du køber nye dæk, så skal du lige tjekke hvilket load indeks de skal have.

• #4   22. jun 2019 Tjek evt også dato. Er der ikke noget med at dæk ikke må være over 10 år i nogle lande?

• #5   22. jun 2019 Dæk må gerne have små revner men det må ikke være helt ind til lærred eller stålwire, personligt ville jeg skifte dem

• #6   22. jun 2019 Det er skam ikke fordi jeg vil spare på sikkerheden, men fedt at få skudt det i skoene. Jeg har tænkt mig at skifte dem uanset, det er jo blot for at syne den hurtigst muligt da det jo skal gøres inden 3 uger. Tak for svar

Kommentér på:
Syn af trailer

Annonce