{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  prøve mærker
  • #1   27. jul 2019 Ja det mener jeg bestemt det er

• #2   27. jul 2019 det vil jeg også mener, før i tiden, da man skulle på motorkontoret, og hente prøveplader,
    skulle man krydse af, til hvilket formål, mana skulle bruge pladerne.
    og der var en rubrik
    der hed noget i stil med

kørsel i forbindelse med salg.
    den har jeg brugt en del,

• #3   27. jul 2019 Ja, det er der også på skats hjemmeside. Så krydser det af:)

• #4   27. jul 2019 Jeg ville overveje meget kraftigt og få snakket med skat på forhånd

Der er så vidt jeg ved tidligere folk der har fået problemer grundet prøveplader til træf, og så er det jo ikke sikkert de køber den med den skal på træf for at sælges

Salg vil jeg tolke som prøvetur i forbindelse med salg, eller eksempelvis du har en aftale med en forhandler der skal se bilen

• #5   27. jul 2019 Hvis jeg har beviser med der viser at køretøjet er til salg burde politiet da kunne forså det

• #6   27. jul 2019 Har snakket med skat. Hende jeg snakkede med vidste knap nok hvad prøveskilte var ??

• #7   28. jul 2019 Den er lidt for søgt. Vi ved jo alle godt, at det ikke reelt er med henblik på salg, men fordi du vil til træf uden at skulle indregistrere den - og det ved SKAT og politiet også smiley

Så ja, i teorien vil du have ret, men i praksis vil du nok tabe sagen.

• #8   28. jul 2019 Du skriver ikke om det er i privat regi eller firma.
    Såfremt det er i firma regi, så er der absolut ingen problemer. Bare du laver en "salgs plads" til køretøjet.
    I privat regi bliver det mere "uldent" - men i bund og grund skulle det kunne lade sig gøre.
    Bay skriver noget andet. Men jura og regler er nu engang hvad der gælder.
    Ikke hvad nogen tror, gætter sig til eller kunne formode.
    Og du gør det helt rigtige ved at sætte dig ind i reglerne først.

• #9   28. jul 2019 At tro, jura er en eksakt videnskab, er den største fejl, der er begået i tråden. Der vil aldrig kunne sættes to streger under facit i sådan en sag.

Men som sagt ved vi jo alle godt, at det ikke er sådan, man sælger sin bil. Det handler kun om at spare penge. Det drømmer vi jo nok alle om.

• #11   28. jul 2019 Det er en lastbil, den er til salg, men vil ikke spilde tiden på useriøse købere på nettet. Så tænkte at det kunne være helt perfekt at udstille den. Og min er ikke den eneste der kommer på prøveplader den dag

• #13   28. jul 2019 Ok hvor skrev du til dem og hvilken afdeling

• #15   1. aug 2019 Har snakket med skat. Det er lovligt nok. Men jeg skal selv kunne overbevise politiet om at den er til salg.

• #16   1. aug 2019 du må Allier dig med en, der skal til samme træf, og aftal, at han/hun skal se på køretøjet.

lav en fin seddel med alle oplysninger om køretøjet, samt en salgs pris.

skulle du så blive stoppet, så har du save på alle deres spørgsmål.

har jeg selv gjort, og jeg er blevet stoppet på vej, hjem fra et træf, hvor jeg kørte med prøvemærker.
    men fik lov og køre igen

• #17   1. aug 2019 Okay. Køre sammen med to andre. Så aftaler lige noget med dem. Tak for hjælpen

• #19   1. aug 2019 Det er kun mig der er i min bil. Men jeg køre med to andre lastbiler

Kommentér på:
prøve mærker

Annonce