1.737 visninger
|
Oprettet:
Syn {{forumTopicSubject}}
Hej jeg står og skal have synet en bil, har er så et billede med hvad der skal laves. Har fået ny pære men kan man selv stramme bremser eller skal man have en mekaniker til det som derefter kan måle det og hvad i forhold til varmeskjold på bærekugle ?
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 58 Svar: 2.089
Jeg kan sagtens gøre det selv, men jeg kender ikke dine mekaniske færdigheder, din adgang til værktøj eller stedet at lave det (for ikke at tale om at du ingengang skriver hvilken bil det er...)
Så smid du den bare til mekanikeren og giv ham din dosmerseddel med
maj 2017
Følger: 1 Følgere: 35 Emner: 16 Svar: 71
Det er en 107 med tromlebremser bag, men tak for at nævne at jeg glemte at nævne nogle ting på en flink måde istedet for bare at være flabet uden grund eller....
sep 2018
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 539
Hvis det ikke skræmme dig, så er det bare gå igang, tag billede af bremser når du har taget tromlen af, så er det lettere at se hvordan det skal sidde igen. Husk fjedre skal altid sidde de samme steder
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 58 Svar: 2.089
Hvem er "MAN"? Er det dig? Er det min gamle bedstemor? Vi aner da ikke om du besidder evnerne til at justere bagbremserne på din trillebør
For en mekaniker er det en simpel opgave som ikke bør tage mere end 30min pr side, hvis det skal gåes fuldstændig igennem
Om din bil stadig bremser skævt skal din synsmand nok kontrollere ved omsyn, det kan du ikke teste selv medmindre du har en bremseprøvestand (hvilket jeg selvfølgelig heller ikke ved om "man" har)
sep 2018
nov 2005
Følgere: 163 Biler: 5 Emner: 172 Svar: 12.157
ikke længer støvskærm/stænkskærm eller anker plader som alle kalder dem.
skal være monteret på biler, som er født med dem.
nogen biler har kun en lille en ved bære/styrekugler, men de skal være der
ellers er det er omsyn
maj 2005
Følger: 9 Følgere: 30 Biler: 8 Emner: 36 Svar: 1.218
Du kan betragte service bemærkningerne i bilens seneste synsrapport som en række gode vejledninger.
sep 2018
nov 2005
Følgere: 163 Biler: 5 Emner: 172 Svar: 12.157
så ser synmænd forskelliget på det.
med det lille varmeskjold.
har fået flere gange at vide det skulle laves.
på franske biler ved den ene synshal, hvor vi synes biler. da jeg var i lære
er udlært i 2017
maj 2017
Følger: 1 Følgere: 35 Emner: 16 Svar: 71
mar 2012
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 5 Svar: 1.051
Syn