{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

Mikkel J
Mikkel J
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Syn og indredigistrering? {{forumTopicSubject}}

Hey har en gammel Mercedes 190 som bliver afmeldt her snart, ville høre om den skal omsyes når den bliver indredigistreret igen, selvom det er inden for synsperioden?
Altså sort på hvidt, den holder syn til sommer 2020
Hvis den som for eksempel afmeldes i dag og bliver indredigistrert om en måned igen, skal den så omsyes?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Syn og indredigistrering?
  • #1   20. jan 2020 Mener at have hørt det er 3 måneder den må stå men er ikke sikker.

• #2   20. jan 2020 hvis den har syn, så må.den stå uden plader 12 måneder, før den skal synes igen.
    hvis ikke det løber ud over periodiske syn.

• #3   20. jan 2020 Som der bliver sagt. den må stå i et år fra afmelding dato af nummerplader. også selv om bilen er nysynet og har to år til næste syn.

• Mikkel J
    Mikkel J Tilmeldt:
    feb 2018

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #4   20. jan 2020 Tak for hjælpen, jeg har også hørt det med et år, så det satser jeg efter. Ville dog lige høre mig sikker inden jeg gjorde for meget smiley

• #6   20. jan 2020 hvem fik du det af vide af? #5. for det har altid været at bilen Max kan stå et år uden nummerplader. Og overskrider man det skal skal bilen til syn igen. også selv om bilen var nysynet da man tog nummerpladeren af. Og grunden til det med Max et år det er vis man har en bil til at stå. så kan bremser og alt det stå og gå til og gro fast. biler har bedre af at blive kørt i og få fast service/tjek end bare at stå stille. så Det der for at biler Max kan stå et år uden nummerplader.

• #7   20. jan 2020 #6 Okay

• #11   20. jan 2020 syns det kommer meget an på hvad det er. er det en ret ny bil eller en veteran bil eller bare en bil over de ca 30.000 kr. så syns jeg ikke at der gør meget forskel på om plader er der eller ikke. Men ja er det en gammel bil til mellem 5000kr og 20.000 kr. så er det nemmer at den har plader på,da de 1380 kr motor kontoret.og 1480 kr divs forhandler/synsteder er en del af dens værdi,man skal så lige huske at trække 340 kr fra. Da dem skulle man have brugt på at omreg den vis den hade haft plader på. og det skal man jo ikke betale når man køber nye plader. Og at købe plader idag har aldrig været lettere da mange forhandler og alle syns steder har dem idag.

• #12   21. jan 2020 RIng lige til en synshal - for du kan gå i en "fælde".

Engang var det sådan at hvis der var UNDER 6 måneder til periodesyn for en afmeldt bil, skulle den til syn for at få plader igen. Om det stadig er sådan ved jeg ikke.

• #13   21. jan 2020 Sådan er det heller ikke. har selv indregistreret flere biler med kun 2 til 4 uger til periodisk syn. Og har aldrig set eller hørt at der nogen sinde har været sådan en fælde. anden end den gang syns haller var bagefter hvor de udsatte nogen biler med op til 6 måneder i syn. så nogen kørte over 2 år inde de bliv kaldt til syn. Men det var kun kort da man gik fra stat synhal til privat synhal.hvor de ikke lige kunne følge med der. hade selv en bil der kørte 3 måneder over 2 år dengang.helt lovligt da de ikke kunne følge med syn tider dengang. men igen det var få måneder det tog inde de hade styr på det igen.

Kommentér på:
Syn og indredigistrering?

Annonce