{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.301 visninger | Oprettet:

Victor L
Victor L
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 1

I nat blev der stjålet en katalysator {{forumTopicSubject}}

Hej der ude.
I nat kom der to gutter forbi min kammerat på Østerbro. Han blev vækket af lyden af en vinkelsliber, hån råber ud af vinduet og de to langfingerede aber skynder sig væk. Politiet møder talt stærkt op og tager DNA og fingeraftryk. 45 minutter efter politiet er væk, kommer de satme tilbage og gør arbejdet færdigt. De har skåret en del af udstødning og katalysator af. Det drejer sig om en gammel Volvo 940...

Den kan findes på nettet til 1200kr.

Tænker om det skal fixes på ejerens regning eller om indbo måske ville dække. (Ingen kasko)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I nat blev der stjålet en katalysator
  • #1   18. jan 2021 Det bliver på ejerens regning når der ikke er kasko på.
    Indbo dækker ikke.

• #2   18. jan 2021 Ingen kasko = ingen hjælp ved tyveri.

Stinker desværre det der, men folk der lever på skyggesiden er lidt klemte, for der er ikke mange på gaden og der er ikke mange tomme hjem, og de fleste butikker er lukket. Så må man jo være kreativ.
    Det er sku ellers friskt nok at fyre en vinkelsliber af midt om natten i københavn.
    Har læst at USA kæmper en del med netop dette problem, hvor de enten sælges som reservedel, eller sendes til genbrug pga kostbare metaller i katalysatoren.

• Victor L
    Victor L Tilmeldt:
    jan 2021

Følger: 12 Emner: 1 Svar: 1
    #3   18. jan 2021 Det er super frisk til at begynde med. Men at de kommer tilbage efter politiet er daffet er dælme også frisk nok.
    Politiet forklarede også min ven om at de havde liget lavet en ransagning af en matrikel oppe i Nordsjælland hvor de fandt mange stjålne reserve dele. Og som du skriver Thomas så er det nok fordi tyveknægtene er ramt af corona

• #4   18. jan 2021 Det er vildt, hvad folk vil gøre sig til kriminelle for. Shit mand...

Men nej, der er ingen forsikring, der dækker, hvis der ikke er kasko på. Og det er desuden endda nok de færreste, der har en selvrisiko på under 1.200 kr. + lidt arbejdsløn. Jeg har ikke, i hvert fald.

• #5   18. jan 2021 Tag køkkenkniven og gå og sig hej. ik slå dem ihjel bare tortur. så kan du altid flytte dagen efter.

• #6   18. jan 2021 Dig har jeg da gået i folkeskole med ... For at lige at skifte emne.

• #7   18. jan 2021 Mig?

• #8   18. jan 2021 Pas.
    Dog var til Victor - men det var ikke for at ødelægge tråden. smiley

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #9   18. jan 2021 Gå ned og juster lidt på den donkraft de har under bilen...

• #10   18. jan 2021 det var en overgang populære og stjæle katerlysator fra Mercedes sprinter.
    da de er så høje man let kan komme til
    var på et værksted, hvor en kunde ringede og sagde bilen lød forkert.

da han kom manglede udstødningen fra, lige før katten+dpf og bagud.

kostede en del penge og få nyt, smart lednings net, da de havde revet det over til div føler/sensor.

plus en anti tyveri plade man kunne få og sætte under, så tyvene ikke kunne gøre det igen

Kommentér på:
I nat blev der stjålet en katalysator

Annonce