{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skolevogn: Skilt uden elever
  • #1   18. dec 2021 Hvis han er på vej fra en elev til en anden tænker jeg ikke det er et problem

Men mon han gider køre rundt med skilt på uden elever

• Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    sep 2016

Følgere: 2 Svar: 695
    #2   18. dec 2021 Hvorfor i det hele taget gå op i sådan noget ligegyldige ting.
    Det er jo ikke noget der giver ham nogen beføjelser, at have det skilt på. Det er vel jo kun for at advare omkring en uerfaren bilist, der får undervisning.

• #3   19. dec 2021 Ja..

• #5   19. dec 2021 Det kan også være han har glemt at tage det af, dengang jeg tog kørekort skulle jeg lige pludselig holde ind til siden hvorefter han lige gik ud og satte det på, det kan ske

• #6   19. dec 2021 #3

Er det ikke nu, at du skal skrive: "Undskyld. Jeg gættede bare. Jeg ved faktisk ikke en skid om det"?

• #8   19. dec 2021 #6
    Nej, det var ikke nu.

Som der bliver skrevet:
    "Skoleskiltet må kun anvendes under øvelseskørsel, herunder kørsel til og fra det sted, hvor øvelseskørsel foregår"

Så svaret er ja, han må gerne køre med skoleskiltene uden elever i bilen. Men han må Ikke køre privatkørsel med dem.

Når det så er sagt, så laver en del køreskolebiler, og skiltene bliver ofte heller ikke afmonteret når bilerne køres på værksted. I alt fald ikke herude vestpå.

Men har det ødelagt din dag, så beklager jeg da smiley

• #9   20. dec 2021 #8

Der skal nu heller meget til for at ødelægge min dag, kan jeg fortælle dig...

Og jeg vil nu heller ikke forbinde kørsel til og fra øvelsessted med "at køre rundt"...

Men ok, du slipper med en advarsel smiley

Kommentér på:
Skolevogn: Skilt uden elever

Annonce