1.080 visninger
|
Oprettet:
Værkstedsbesøg {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg får min bil tilbage imorgen efter 3 uger i samme stand som ved aflevering, de har målt på el systemet sat tester på brugt 8 timer. Samlet pris incl lånebil 5-6000 kr.
Mekaniker sagde jaaa nu er det jo en gammel bil med mange fejl så det er ikke altid vi kan lave det men vi kan prøve at sætte en ny styreboks til 4500 kr men det er uden garanti sååå.
Aldrig har jeg oplevet dette, virker som de har haft en gætte konkurrence på værkstedet.
Så hvor klager man vedr dette ?
okt 2006
Følger: 41 Følgere: 58 Biler: 2 Emner: 22 Svar: 9.401
Du kan umiddelbart kun klage på selve værkstedet, og bruge et andet fremadrettet, hvis du tror det vil gøre en forskel.
jul 2006
Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 73 Svar: 8.261
Find en anden mekaniker eller en anden bil.
jul 2007
Følger: 22 Følgere: 39 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 3.951
mar 2009
Følgere: 4 Svar: 195
Når det kommer til el, så kan underlige fejl være nær umulige at finde, og selv om man er ekspert i det, så tager det lang tid at udlæse et komplet ledningsnet hvis det kom dertil.
Det er utrolig surt for dig ja, men de har prøvet at udføre et stykke arbejde, og er kommet frem til hvad deres ekspertise siger problemet nok er, og har givet dig et forslag på at få det fixet..
Betal og videre i dit liv. Og hvis du vil prøve med et andet værksted, så skal du ikke forvente at det bliver billigere, da de ret sikkert vil udføre præcis samme opgave som nuværende.
nov 2005
Følgere: 170 Biler: 6 Emner: 173 Svar: 12.434
Så er fejlsøgning på el/ledninger fejl
Nok det dyreste man kan betale for som kunde.
Da sådanne fejl kan være svære og finde alt efter hvad der er fejl der er
Så der går hurtigt mange timer i fejlsøgning
Værkstedsbesøg