{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

Anonym B
Anonym B
Tilmeldt:
2. jul
Emner: 1 Svar: 1

Kan video'er blive brugt til politi anmeldelser? {{forumTopicSubject}}

Hej gutter og gutinder,
jeg skriver entelig fordi jeg er lidt nervøs omkring om der kan ske noget hvis video bliver indsendt til politi.
Jeg havede det lidt sjovt og kørte ca. 100-110 i en 80 zone på en landevej her om aften.
Der kom så en hvid bil på et eller andet tidspunkt og kørte helt op i røven på mig resten af vejen, da jeg kom hjem og parkerede holdte den ude ved vejen lidt og så drønede af.
Jeg undre mig bare over om der kan haves nogle konsekvenser for hvis de nu sender noget til politiet eller andet?
Tak for svar på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan video'er blive brugt til politi anmeldelser?
  • #1   3. jul Teoretisk set kan den godt bruges, men jeg tvivler på, at politiet har tid og lyst til at sidde og udregne din præcise hastighed fra en amatørvideo, hvis du kun kører lidt over 100 på en landevej. Det er en for fesen forseelse, til at det giver mening at bruge ressourcer på.

  • #2   3. jul Tænker bare det var en såkaldt "privat-betjent" der liiiige ville markere du gjorde noget forkert i trafikken.... det gider politiet forhåbentlig ikke bruge tid på.

  • Mathias G
    Mathias G Tilmeldt:
    jul 2024

    Svar: 3
    #3   3. jul Jeg mener at grænsen til et klip er 104 i en 80’er zone…. Men som før skrevet så er det nok ikke der de ligger deres ressourcer. Ovenikøbet, så har den hvide bil lavet samme overtrædelse hvis han har fulgt efter dig, så han må være rimelig retarderet hvis han sender det til politiet.

  • Anonym B
    Anonym B Tilmeldt:
    jul 2024

    Emner: 1 Svar: 1
    #4   3. jul det var præcis det jeg tænkte mathias, den såkaldte bil kørte hurtigere end mig for at indhente, efter hvor han så sad i røven på mig. så ved ik hvor meget godt det ville gøre at vise en video hvor personen selv kører MINDST 115...

  • Mathias G
    Mathias G Tilmeldt:
    jul 2024

    Svar: 3
    #5   3. jul #4
    En anden gang så sætter du dig bag rettet igen og følger dem hjem! smiley


  • #6   3. jul Jeg tænker ikke at personen kan gøre så meget, lige så lidt sympati jeg har med at lege privat politi, lige så lidt sympati, har jeg til dine bekymringer omkring bruden af loven. Køre ordentligt hvis du vil have en let liv, køre ondsvagt hvis du vil have udfordringer og kan stå ved det.

    Jeg køre sjældent for stærkt, første grund er min nuværende bil, en anden grund, er at livet bliver sku det lettere hvis man tager farten på banen og giver den gas, i stedet på de veje hvor alle andre trafikanter søger sikkert hjem.


  • #7   3. jul mener at have hørt at de ikke kan give hastighedsbøde fra private videoer, da udstyret skal være kalibreret, men de kan give dig bøder for alt det andet du laver på vejen

  • #8   4. jul https://www.harald-nyborg.dk/branford-trailertester-med-adaptere-12v

    En sådan har sparet mange uden et multi instrument for mange timer.


Kommentér på:
Kan video'er blive brugt til politi anmeldelser?

Annonce