{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

Seb S
Seb S
Emner: 1 Svar: 7

P-vagt har rørt min mc {{forumTopicSubject}}

Hej alle,
Jeg har i går sat min motorcykel, på en parkeringsplads ved min lejlighed, der skal man have en gyldig p-tilladelse, det har min motorcykel ikke(det har min bil), så jeg lagde et gæstekort ind under mit motorcykel cover. Da jeg så kommer ud til min motorcykel igen, er coveret sat halvt på, og en p-bøde var sat stramt med en elastik rundt om håndtaget, tænker han har været ivrig og hevet mit cover af, så gæstekortet er fløjet med af. Jeg ringer til q-park ligeså snart det bliver en hverdag igen, men hvad vil I gøre hvis de nægter at annullere bøden? Rettens vej?

Vh Sebastian

BFO

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  P-vagt har rørt min mc
  • #1   20. okt Prøvnuligeoghørher, et gæstekort er til gæster, ikke ens nummer to køretøj.
    Et fysisk gæstekort skal placeres så det tydeligt kan ses.
    Så den er tabt på forhånd.
    På en p plads der forvaltes af private selskaber - gælder deres regler.
    Her er en mc heller ikke undtaget regel om p-skive eller p- billet.
    P vagten må hvis ret skal være ret ikke fjerne dit dækken, men den slags kan jo være påstand mod påstand.
    Brug du hellere energien på at råbe røv ud af vinduet.
    Parkerings afgifter her i DK er sygeligt høje desværre.

• Seb S
    Seb S Tilmeldt:
    maj 2020

#2   20. okt Carlodreng, det skal lige siges at motorcyklen ikke er min, skrev blot min så forklaringen ville være lidt nemmere. Nå men jeg kørte min vens mc hen for at holde ved mig, da hun skulle være gæst hos mig. Så jo gæstekortet var til en gæst. Og prisen på bøden betaler jeg med glæde, men det er princippet i at de hiver og flår i dækken, og så ikke sæt det ordentligt på.

• Seb S
    Seb S Tilmeldt:
    maj 2020

#3   20. okt Og tak for svar! Jeg var bare i tvivl netop med det med synlig parkeringstilladelse, for det er svært at sætte på en mc, da andre kan fjerne kortet, der er vidst nogle regler med åbne sportsvogne, har jeg hørt, med de også er fritaget, måske gamle regler smiley

• #4   20. okt Q-park og de andre parkerings mafiaer er desværre helt uden from for empati.
    De har uendelige ressourcer jura mæssigt.
    Jeg fik en bøde i min bil hos et familie medlem for at holde uden for markeret bås.
    Vi var igang med at bære et bord ind af terrasse døren.
    Havde ikke bilen ude af syne i 40 sekunder, bagklap + føre dør åben.
    Da jeg kom ud var han ved at fotografere og skrive.
    Der var ingen empati at hente, da jeg ikke parkerede i en båd, så kunne det ikke gå ind under en af og pålæsning, og bilen skulle heller ikke observeres x antal minutter.
    Måtte nøjes med at kalde ham en snot skovl - og betale ved kasse 1.

• Morten
    Morten Tilmeldt:
    jun 2023

Følgere: 22 Svar: 156
    #5   21. okt Det er derfor man har disse møtrikker på nummerpladen. smiley
    så de P spassere ikke kan gøre noget.
    Politi har ikke tid til den slagt småting. smiley

profilbillede
  • #6   22. okt Jeg har i næsten et år nu kæmpet med et P-Selskab over en fejlagtig bøde.
    Og den er i retten nu.
    Det er så bøvlet.
    Jeg syntes det er en princip sag, ret er ret.
    Men når jeg ser tilbage på det ville det have været lettere bare at bukke under for de r*vhuller og have betalt en vanvittig afgift for ingenting.

Kommentér på:
P-vagt har rørt min mc

Annonce