{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.201 visninger | Oprettet:

Ualmindelig lang reparationstid {{forumTopicSubject}}

Go' aften folkens !

Sagen kort;
Den 14 december blev min Audi påkørt på en parkeringsplads. Skaden blev opgjort dagen efter af en taksator. Skaden blev en bukket støddæmper, knækket "spindel" og bule i en dør. Skaden blev opgjort til ca. 17.000kr, som modparten skal betale.

Vi skriver i dag d. 15/1-2011, og jeg står stadig uden min bil. Jeg har ifølge modparten og mit eget forsikringsselsskab ikke været berettiget til en lånebil, da jeg er studerende. Det har resulteret i store omkostninger for mig i offentlig transport, samt enorme mængder tidsforbrug.
Og i så fald at de ville give mig en lånebil, så skulle jeg selv lægge ud, og de betalte kun for den tid, hvor bilen bliver repareret fysisk, ikke når den bare står på værkstedet og venter på dele. (Dette har jeg fået bekræftet af 2 forsikringsselsskaber, da det lød fuldstændigt hen i vejret i mine øre)

Kan det være rigtigt at jeg intet kan stille op?! Skaden var jeg ikke selv skyld i.

Overvejer om jeg skal klage, men hvor til ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ualmindelig lang reparationstid
Kommentér på:
Ualmindelig lang reparationstid

Annonce