{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.255 visninger | Oprettet:

Import -> gule plader -> hvide plader {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Endnu engang har jeg ramt en blind vej på SKATs hjemmeside, så håber at nogen her kan komme med en let forklaring.

Jeg går med tanken om at købe en nyere bil hjem fra Tyskland. Helt specifikt tænker jeg Passat årg. 05-07 agtigt.

Mit spørgsmål er så om jeg kan hive den hjem og få den på gule skiver (til privatkørsel) i første omgang da jeg har begrænset valuta til rådighed lige pt.

Og så måske om et par år kan få den på hvide plader istedet for.

Kan det overhoved betale sig, og hvordan er afgiften når man snakker gule plader?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Import -> gule plader -> hvide plader
  • #1   2. maj 2011 At bygge sådan en bil om kan nok ikke svare sig..var med til at bygge en Golf 5 plus om, og vi hørte ejeren ad til syn hvad den måtte koste, og han smed 78.000kr i afgift, så kommer sæde, beklædninger, seler osv oveni + en dags arbejde

• #2   2. maj 2011 Ville jo købe en med sæder, og så lave den om til van, så jeg har sæder og de ting liggende til senere brug.

• #3   2. maj 2011 Ville jo købe en med sæder, og så lave den om til van, så jeg har sæder og de ting liggende til senere brug.

• #4   2. maj 2011 der er en del firmaer der lave de ombygninger de ma kunne give dig en nøjagtig pris

• #5   5. maj 2011 Det kan du godt. Og du skal "kun" betale difference afgiften fra gul til hvid.
    Du kommer sandsynligvis til at spare penge på sådan en ordning, så længe du har alt udstyr til det, og ikke mindst evnerne til at selv gøre det.

Da jeg købte min gulpladet, fik jeg bagsæder med, lige til at sætte i, når afgiften bliver lav nok og jeg får brug for bagsæderne.

Kommentér på:
Import -> gule plader -> hvide plader

Annonce