{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  konstruktive ændringer???
  • #1   6. maj 2011 påbygning af turbo kun lovligt hvis det er et tuv merkblatt godkendt sæt til BILEN, eller der findes en tilsvarende model født med turbo, ved ombygning over 20% skal du betale ny reg. afgift til den tilsvarende turbo model, .. og du kan ikke få det synet "lovligt" medmindre kittet er lovligt, du er under 20%, eller .... bilens model har en typegodnekdelse til turbo

  • #2   6. maj 2011 så alt i alt pris for ombygning til fra en std bil til en turbo bil, hvor den ikke findes typegodkendt med turbo, så starter tuningskit prisen nok fra 30.000 kr og op

  • #3   6. maj 2011 fattede jeg hat a det der.. smiley hehe.. bilen er en honda s2000. som jeg vil ha turbo på. osv. kan det lade sig gøre at få den synet men konstruktive ændringer?

  • #4   6. maj 2011 nej det kan du ikke, medmindre du kan få en Honda S2000 der er født med turbo

  • #5   6. maj 2011 den kan jeg ikk.. jamen penge er der tænkt på til det.. ville bare hører hvordan man lige drejede den?


  • #6   6. maj 2011 i en s2000 med tryk er det vist ingen problem at kører fra alle dem der vil gi bøde for det smiley

  • #7   6. maj 2011 ja hvis du kan findet et komplet Turbo kit der er Merkblatt 751 Godkendt til En Honda S2000 - så kan du få den synet & godkendt ved skat.

    ellers ikke


  • #8   6. maj 2011 det er sq li meget om den kan kører fra en rumraket.. det skal være lovligt. for det sidste jeg gider er at skifte motor hvergang den blir kaldt til syn så..

  • #9   6. maj 2011 SK4T.DK super.. tror jeg faktisk jeg har stødt på.. smiley mange tark for hjælpen. smiley

  • #10   6. maj 2011 du skal bare til tyskland og få den udmålet osv osv få en godkendelse på den altså det blir en bil med egen typegodkendelse, om den overholder støj, bremser, osv osv.
    først derefter kan bilen godkendes og så skal der betales afgift af det efterfølgende det koster hurtigtig rigtig meget smiley


  • #11   6. maj 2011 benjamin.. kan du uddybe det? smiley pengene har jeg skam..

  • #12   6. maj 2011 Du skal bare, BARE til tyskland, ... Benjamin du har tilsyneladende ingen anelse om hvad du snakker om, desuden er der også testbane nede på fyn,... kender flere der har importeret US biler, .. hotrods m.m og fået dem godkendt i danmark, men afhænging af bilens hastighed kan de ikke altid testes i dk.

  • #13   6. maj 2011 SK4T.DK ku det være sådan et her der var tale om.. ? http://www.turbomagazine.com/tech/0801_turp_greddy_honda_s2000_turbo_kit/index.html

  • #14   6. maj 2011 SK4T.DK
    du tager det meget bogstagligt at jeg skriver bare self er det ikke BARE..... men nu spørg manden om alternativer !!!.
    du kender en måde jeg kender en anden. og det var et af alternativerne.


  • #15   10. maj 2011 Kender også nogle der har fået det ordnet i Sverige. Det er dog meget bøvlet. Bilen skal nemlig indregistreres i det land (da det er i forbindelse med syn at bilen godkendes og får sin egen typegodkendelse). Du kan også få det foretaget i DK men det koster RIGTIG mange penge.

    Hvis din S2000 er dansk skal du have afgiften tilbage på den, eksportere den til tyskland og få den indregistreret og godkendt i tyskland (eller sverige). Så er bilen også lovlig i DK og så kan du importere den igen, betale afgift af den, og vupti så har du en S2000 godkendt med Turbo helt lovligt.

    Men som sagt det er en omstændig metode, og statskassen er så fantastisk indrettet at du ikke får det samme tilbage i afgift som du skal betale for den når den kommer hjem igen.

    Men som sagt, kender nogen der har gjort det i Sverige, bla.a Brian fra odense (volvo 142 bertone med sænket tag og V8 kværn)


Kommentér på:
konstruktive ændringer???

Annonce