1.259 visninger
|
Oprettet:
konstruktive ændringer??? {{forumTopicSubject}}
hej bg.. nogle der kan forklare mig hvordan det ligger ang. påbygning af turbo, undervogn osv osv. når jeg så skal have det godkendt. altså. så den kan bli synet lovligt med det?? på forhånd tak.
okt 2007
Følgere: 80 Biler: 17 Emner: 185 Svar: 15.214
okt 2007
Følgere: 80 Biler: 17 Emner: 185 Svar: 15.214
feb 2006
Følger: 19 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 55 Svar: 125
okt 2007
Følgere: 80 Biler: 17 Emner: 185 Svar: 15.214
feb 2006
Følger: 19 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 55 Svar: 125
jan 2005
Følger: 33 Følgere: 30 Biler: 6 Emner: 305 Svar: 5.643
okt 2007
Følgere: 80 Biler: 17 Emner: 185 Svar: 15.214
ellers ikke
feb 2006
Følger: 19 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 55 Svar: 125
feb 2006
Følger: 19 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 55 Svar: 125
okt 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 1 Emner: 69 Svar: 441
først derefter kan bilen godkendes og så skal der betales afgift af det efterfølgende det koster hurtigtig rigtig meget
feb 2006
Følger: 19 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 55 Svar: 125
okt 2007
Følgere: 80 Biler: 17 Emner: 185 Svar: 15.214
feb 2006
Følger: 19 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 55 Svar: 125
okt 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 1 Emner: 69 Svar: 441
du tager det meget bogstagligt at jeg skriver bare self er det ikke BARE..... men nu spørg manden om alternativer !!!.
du kender en måde jeg kender en anden. og det var et af alternativerne.
sep 2005
Følger: 59 Følgere: 217 Biler: 4 Emner: 329 Svar: 6.573
Hvis din S2000 er dansk skal du have afgiften tilbage på den, eksportere den til tyskland og få den indregistreret og godkendt i tyskland (eller sverige). Så er bilen også lovlig i DK og så kan du importere den igen, betale afgift af den, og vupti så har du en S2000 godkendt med Turbo helt lovligt.
Men som sagt det er en omstændig metode, og statskassen er så fantastisk indrettet at du ikke får det samme tilbage i afgift som du skal betale for den når den kommer hjem igen.
Men som sagt, kender nogen der har gjort det i Sverige, bla.a Brian fra odense (volvo 142 bertone med sænket tag og V8 kværn)
konstruktive ændringer???